Jump to content

Ghost Recon:Advanced Warfighter


Shady_4_life
 Share

Recommended Posts

Jag har spelat det och jag tycker att det är hur grymt som helst. har aldrig spelat något annat ghost recon spel förut.

det ända man kan klaga på är att ghost soldateran är lite dumma ihuvudet. för om man beordrar dom att ställa sig bakom en mur då ställer dom sig framför eller om man säger åt dom att följa efter mig och sen så står men precis vi ett hörn av ett hus då kan dom få för sig att gå runt hörnet och så dör dom.

det är jävligt irriterande för spar tillfällena är inte så ofta.

Redigerad av Danne
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Vad går det ut på, Är det som BF?

2. Vad kan man göra?

Man få olika uppdrag som är ihop flätade tex

uppdrag ett då ska man hitta VIP 1 och VIP 2

sen uppdrag två då ska man se till så att man dödar alla terrorister så att VIP 2 ska kunna åka till ambasaden utan några problem och sen så händer det en sak med VIP 2 (vill inte spoila) då måste man skydda VIP 2 tills helikopterna kommer

sen finns det också lite sido uppdrag också som tex att man måste döda några fiender som har rocketlauncher så att helikopterna ska kunna landa för att hämta dig

så ser uppdragen ut ungefär

vad man kan göra? jo du är team leader för ett ghost team och du får olika uppdrag och då kan du ge olika orders som tex attack,follow,cover och såna saker.

eller så kan du gå in i tactic mode då använder du dig av satelit bilder och då kan du lägga upp en taktik på hur du ska placera dina soldater. (kan ta en bild lite senar på hur det ser ut)

det är verkligen inte som BF det här är mycket mer avanserat och verkliget. tex tar du för mycket packning då springer du långsamare och siktar sämre

fick ni veta allt?

Redigerad av Danne
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där duger, för att inse att ja hatar det  B) (*INTE*)

Måste ha för fan  :)

Är det samma story och uppdrag genom hela spelet eller blir uppdragen

av hur man spelar?

Jag har inte kommit så långt jag håller precis på att skydda VIP 2 tills helikoptern ska komma sen så skulle det komma en till helikopter för att hämta mitt team sen jag han dö innan den helikoptern kom.

hittills så har jag bara fått uppdrag om VIP personerna men när jag klarar det här updraget då skulle jag tro att jag kommer få något nytt som inte kretsar runt VIP snubbarna.

och nej du kan inte ändra på något du får dina uppdrag som du ska göra. fast det som är så bra är att banorna är inte linjära du kan välja själv vilken väg du ska ta. själv klart så finns det soldater överallt men man kan tex ta en smalare väg sen kanske ta ner 1-2 soldater för att kunna smyga sig förbi en större mängd av terrorister eller smyga sig bakom dom och döda dom

det är riktigt svårt men man lär sig alla saker efter ett tag

Redigerad av Danne
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste säga att det är enomrt kul att spela detta spel. Uppdragen är verkligen coola, det var länge sen jag spelade en (singleplayer) soldatsimulator som var något realistisk. Explosioner, hus som exploderar och bilar som man själv spränger upp, ser jävligt coolt ut och ger en liten kick varje gång det händer :lol:

Rekommenderar detta starkt. Kanske en aning svårt i början, men man lär sig fort :lol:

Notera dock att detta är enormt krävande. Det funkade knappt på lägsta inställningarna med min kompis 6800GT och AMD64 3200+. Se till att ni möter systemkraven, då de är skyhöga.

Geforce6/7 är MINIMUM, du kan alltså glömma tanken att få köra detta spel med ett FX5950Ultra eller sämre. För ATi kort är det 9600/9800 eller högre som gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
vad man kan göra? jo du är team leader för ett ghost team och du får olika uppdrag och då kan du ge olika orders som tex attack,follow,cover och såna saker.

eller så kan du gå in i tactic mode då använder du dig av satelit bilder och då kan du lägga upp en taktik på hur du ska placera dina soldater. (kan ta en bild lite senar på hur det ser ut)

Som en blandning mellan SWAT 4 och BF2 ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...