Jump to content

NFSU 2?


BroDD
 Share

Recommended Posts

Spelade nfsu 2 o kom upp till 64% idag, då stog de att de inte fanns nå mer race o att ja klarat allt o låst upp allt....

borde man inte kunna spela till 100%? :angry:

alla saker e upplåsta (vad jag vet)

men inte alla banor... o så, när de laddar brukade de ju stå om olika race o sånt, ibland står de ju om SUV race... men ja har aldrig kört nåt SUV race...

fattar ingenting nu :angry:

kan nån snäll (eller dum) va snäll (eller dum) o förklara allt för mig? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns en NFSU2-tråd...

Men jag ska iaf försöka att svara på frågorna :angry:

*Ja, man kan köra till 100%

*Är verkligen alla sakerna upplåsta, du måste köra en hel del outrun-race för det...

*SUV-race kan du bara köra om du har en SUV!

Sedan finns det en massa gömda race som inte syns på kartan som du måste köra omkring och leta efter.

Hoppas att det var tillräckligt, skriv annars mer! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns en NFSU2-tråd...

Men jag ska iaf försöka att svara på frågorna :angry:

*Ja, man kan köra till 100%

*Är verkligen alla sakerna upplåsta, du måste köra en hel del outrun-race för det...

*SUV-race kan du bara köra om du har en SUV!

Sedan finns det en massa gömda race som inte syns på kartan som du måste köra omkring och leta efter.

Hoppas att det var tillräckligt, skriv annars mer! :angry:

När ja sa att alla saker va upplåsta mena ja typ... alla bildelar man kan köpa o bla bla... har också hittat alla gömda uhm... ställen där man kan köpa nya bil delar o sånt... :P

varför måste man kö en massa outrun-race... va får man för de?

så om ja kör en SUV, kommer de upp SUV race på kartan då? eller måste ja leta efter dom?

varför stog de att de inte finns nåt race kvar om de gör de? då ljuger dom ju? :wub:

får man nåt häftigt eller nåt när man får 100%? eller vad händer då? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men i world map finns bara det första gömda racet med!

Och när man har kört en hel del outrun-race (innan man kört mot Caleb, sen får man inte ett skit vad jag vet) vinner man unique-delar till bilen.

Om man har en SUV så kommer SUVracen upp på kartan, men jag vet ej om det är alla... Och det där med att det kommer upp nånting där det står att man kört alla race, där menar dom typ att det inte finns några fler race att köra (förutom dom man har missat som finns i world map) :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAg har typ 50 % avklarat men det finns inga race... Sen så fick jag ett sms där det stog att jag skulle lämna tillbaka bilen till Rachel... Även om jag kör omkring i mina egna bilar.... vad är fel :ph34r:

*Har du kollat i world map?

*Det blir någe knas ibland när man inte kört nåt race med hennes bil som man får låna i början...

Så det är bara en stor FET bugg att hon ber dig lämna tillbaka bilen! :lol:

Inget att bry sej om. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade nfsu 2 o kom upp till 64% idag, då stog de att de inte fanns nå mer race o att ja klarat allt o låst upp allt....

borde man inte kunna spela till 100%? :lol:

alla saker e upplåsta (vad jag vet)

men inte alla banor... o så, när de laddar brukade de ju stå om olika race o sånt, ibland står de ju om SUV race... men ja har aldrig kört nåt SUV race...

fattar ingenting nu :P

kan nån snäll (eller dum) va snäll (eller dum) o förklara allt för mig? :P

HeHe... jag är 100% klar så nu är spelet ute för min del :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...