Ondskapt Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Blir nå fel när jag installerar andra motorcyklar. CJ får en helkonstig sittposition som inte stämmer överens med motorcykeln. Nån som vet hur man kan ändra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Blir nå fel när jag installerar andra motorcyklar. CJ får en helkonstig sittposition som inte stämmer överens med motorcykeln. Nån som vet hur man kan ändra det? Det "fel" på motorcyklarna som dom har moddat, dom har inte anpassat modellerna efter CJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Det "fel" på motorcyklarna som dom har moddat, dom har inte anpassat modellerna efter CJ. Det kan också vara att du instalerat ett mod som moddaren ändrat CJs sitt position och att denna följer med och påverkar nya mods. Har hänt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 fick du med en ifp fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ondskapt Skrivet 1 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 fick du med en ifp fil? Nej de fick jag inte. Det var de till en del med de är samma problem ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts