Jump to content

Till nästa gta


armin
 Share

Recommended Posts

Att bilarna skulle heta Audi, Mercedes osv skulle bara förstöra GTA känslan..samma med Chicken Bell och Burger Shot..asså det skulle bara förstöra känslan

Det skulle kännas att man spelar i "verkligheten"

Vill man att sånt shit ska heta det så kan man fan bara modda det med ett program som heter "GTA: San Andreas GXT Editor 1.3".

Det kan du tanka Här

:teehee:

W0rd det är ju coolt med deras egna märken, reklamer och sånt. Det tillhör känslan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Jag vill att i nästa G.T.A(ps2) ska det vara bättre bilar.typ som Audi TT.

och det ska vara riktiga namn.

det ska vara stora skogar melan städerna.

det ska bli vinter och sommar.

det ska finnas barn jag vet att det inte borde finnas barn i ett spel som man kan döda alla men är det inte lite konstigt med en stad utan barn.

Man Ska kunna köpa bilar och när man lämnar dom nånstans ska dom inte försvinna dom ska ligga kvar parkerad där.

bättre grafik

och tiden ska utspela sig i år 2005 .

man ska kunna ha flickvän som följer med dig på uppdrag och att gubben i spelet ska gråta när flickvännen dör och skrika NOOOO.

det ska inte vara CHICKEN BELL eller BURGER SHOT utan McDonalds och Burger King och Pizza Hut.

och det ska vara andra små restauranger som det bara finns en av runt staden.

Man ska kunna Röka och Knarka och råna fålk genom att hota dom och säga GIV ME YOUR FUCKING MONEY BEATCH.

Man ska kunna ha Hundar ,katter ska gå runt på gatorna.

bondgårdar ska ha kor, grisar,ankor, tuppar och chyklingar.

:P;) SKRIV ALLT NI VILL SOM SKA VARA MED PÅ NÄSTA GTA (OCH JAG MENAR INTE GTA TILL PSP

Lite konstiga funderingar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...