Egget91 Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Dom ÄGER:D Har deras Autografer:D Kan du kopiera och ta med till skolan imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Kan du kopiera och ta med till skolan imorn Du jag kan renskriva dom om du vill:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Du jag kan renskriva dom om du vill:P Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Har lyssnat på dem drygt ett år, inte hört dem innan dess (vetande att det va dem). har alla skivorna men gillar Chapter V Lite mer än dem andra, vet inte varför. Gillar alla låtar utom Covern på judas priests låt breaking the law där inte Cans sjunger, utan Oscar Dronjak som i vanliga fall lirar gitarr, gillar inte hans sångröst alls. Någon favorit har jag svårt att utse bland alla, men några som spelas väldigt ofta är Trailblazers, take the black och Templars of steel. Försök nu att skriva ordentligt i denna tråd, sluta spamma med andra ord. edit: en bild jag gjordse för länge sedan http://img411.imageshack.us/img411/222/hammerfall1fr.jpg Redigerad 12 oktober, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Har lyssnat på dem drygt ett år, inte hört dem innan dess (vetande att det va dem). har alla skivorna men gillar Chapter V Lite mer än dem andra, vet inte varför. Gillar alla låtar utom Covern på judas priests låt breaking the law där inte Cans sjunger, utan Oscar Dronjak som i vanliga fall lirar gitarr, gillar inte hans sångröst alls. Någon favorit har jag svårt att utse bland alla, men några som spelas väldigt ofta är Trailblazers, take the black och Templars of steel. Försök nu att skriva ordentligt i denna tråd, sluta spamma med andra ord. Tror du att DU kan bestämma i MIN tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Har lyssnat på dem drygt ett år, inte hört dem innan dess (vetande att det va dem). har alla skivorna men gillar Chapter V Lite mer än dem andra, vet inte varför. Gillar alla låtar utom Covern på judas priests låt breaking the law där inte Cans sjunger, utan Oscar Dronjak som i vanliga fall lirar gitarr, gillar inte hans sångröst alls. Någon favorit har jag svårt att utse bland alla, men några som spelas väldigt ofta är Trailblazers, take the black och Templars of steel. Försök nu att skriva ordentligt i denna tråd, sluta spamma med andra ord. edit: en bild jag gjordse för länge sedan http://img411.imageshack.us/img411/222/hammerfall1fr.jpg Fan du snubben DU har en riktig musik smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 http://img411.imageshack.us/img411/222/hammerfall1fr.jpg Den andra killen från vänster passar inte riktig in tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Tror du att DU kan bestämma i MIN tråd Nej det vet jag att jag inte kan men jag tyckte bara att det va onödigt att spamma sönder sin egen tråd. Jag tror nog dem flesta har fattat att du gillar hammerfall det är inget du behöver skriva 10 gånger. Redigerad 12 oktober, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Dom ser lite, eller väldigt Byg ut =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Dom ser lite, eller väldigt Byg ut =P BLYGA?? VA FAN STÅR DU Å SÄGER? SKA JA FÅ DAMP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 BLYGA?? VA FAN STÅR DU Å SÄGER? SKA JA FÅ DAMP? Shit vad rolig du är Simme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Shit vad rolig du är Simme Allt för Egget:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jorå, schysst band, träffade dom nån gång i våras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Jag tycker dom suger men min kompis gillar dom som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Bra mkt bättre shit : Dream Evil http://www.centurymedia.net/bands/band_images/dream%20evil2.jpg Edguy Sonata Arctica Manowar Freedom Call Ni vet redan vilka detta e Avantasia Det är mkt bättre grejjer än hammerfall... Redigerad 13 oktober, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Bra mkt bättre shit : Manowar Det är mkt bättre grejjer än hammerfall... Mmmmm, agreed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
humankiller Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Jag har en peter-niklas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Jag har en peter-niklas Det tror jag inte. OT: Blood Bound är skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Dom e väll ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Dream Evil Ni vet redan vilka detta e Snowy Shaw yeah Lite cp att jämföra Slipknot (vilket nu är årets fjortisband) och HF, men visst, du tycker dom är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts