Jump to content

Ahh poliser


emm3
 Share

Recommended Posts

Tjaa

ja har inte klarat så många uppdrag än så om jag drar över till andra sidan av kartan så får jag fyra stjärnor i wanted-level är det nån som vet hur man gör för att slippa det och inte behöva klara alla uppdrag för att komma dit

tack på förhand :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag har fastnat jah har kommit till ett uppdrag som heter wrong side of the track typ men ja klara aldrig det :ermm:

Alla verkar fastna på det uppdraget!! ge inte upp!! om man fuskar för mycket kommer det upp en text när man sparar kommer inte ihåg vad de ståd men nåt me att använder du ett till fusk så händer det nåt me spar filen

nån annan får som vet exat var det står får gärna skriva det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla verkar fastna på det uppdraget!! ge inte upp!! om man fuskar för mycket kommer det upp en text när man sparar kommer inte ihåg vad de ståd men nåt me att använder du ett till fusk så händer det nåt me spar filen

nån annan får som vet exat var det står får gärna skriva det!

Hmm konstigt jag har fuskat sjukt mkt ibland men ingen ruta har någonsiin kommit upp...:S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 9 months later...
Eller? Är det bara jag som har ett liv som inte är som en dans hela tiden eller?

Precis, jag har ett helvete, nej det har jag intte. Eller? oohh

Men ärligt nu. Om någon har en save-fil där gängområdena är markerade och man ska ta över dom så tar jag tacksamt emot den!

//Joplinazz

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...