johle Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Körde precis detta triatlon 8elelr avd det nu Àr). Klarade pÄ tiden 9.26. Kom 8/9. Det Àr ju helt omöjligt! Eller gör jag fel? Jag har max pÄ stamina och har max pÄ muscle. Inget fett. Nu har visserigen muscle gÄtt ner tre "pluppar" under tiden jag sprang. Vad gör jag för fel? Ska man inte ge gÀrnet hela tiden för at spara nergi eller nÄt? Kanske vrÀka i isg mat innan? Han pallar ju inte springa för fem öre! Första biten simmar han rÀtt bra, men han orkar inte hela biten. NÀr man ska byta till cykel ligger de vÀl en tio sekunder före eller sÄ. Sen cyklar jag förbi nÄgra. TyvÀrr orkar han itne cykla sÄ lÀnge och definitivt itne springa sen. Jag har max pÄ cycling skill ocksÄ. Inte sÄ bra pÄ swimming dock. Men det bore vÀl gÄ att kompensera tycker man? Hur gör ni? Vad fÄr man nÀr man klarar det? Tack pÄ förhand! Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Bli av med lite muskler... Man springer saktare med mycket muskler, sÄ min rekomendation Àr att bli av med musklerna helt Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Men hur svÄrt kan det vara att slÄ sin egna kuk? :/ (beat the cock haha) Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
mikael_nr1 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Var ligger det? Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Du kan inte köra i full fart hela tiden. MotstÄ frestelsen att simma asfort i början. Simma faktiskt bara genom att trycka W. De kommer att komma en ganska bra bit före dig, men du kommer att ta igen ordentligt pÄ cykeln. Det Àr ganska lugnt att trampa sÄ mycket du kan, men i nerförsbackar, lÄt han bara rulla. Och nÀr du ligger bland de första, Äk inte ifrÄn dom. Ta det lugnt och var bakom dom. Plats 3-4 ungefÀr. Sista grejen Àr att springa. Gör sÄ att du springer fort en kort stund, spring sen bara genom W, spring sen med W och mellanslag, och fortsÀtt sÄ hela vÀgen upp till mÄlet. NÀr jag klarade det pÄ PS2:an sÄg jag inte ens motstÄndarna nÀr jag gick i mÄl. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vart finns detta nÄgonstans? Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Recommended Posts