Jump to content

Lösenordskyddade mappar


notorius
 Share

Recommended Posts

Är det inte lättare att flura bort den på nåt sätt? Om dina föräldrar av nån anledning kollar igenom mapparna och dom märker att en är lösenordsskyddad fattar dom nåt något.. Om dom inte är väldigt efterblivna eller nåt :rolleyes: .

Haha! Inte om det är sånna föräldrar som vet om att det är nåt på tok,fast dem inte vågar inse att det är så i verkligheten! :lol: Like my lovely parents! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar om man kan göra vissa mappar lösenordskyddade? så att man måste skriva in ett lösenord varje gång man vill kolla vad som finns i mappen.

Du kan dölja mapparna också :rolleyes:

Såg någon som hade gjort det här på gtasajten. Du går in på mappens egenskaper och kryssar i dold.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför har man det i Windowsmappen!? Det är ju helt ologiskt, för att inte säga omständigt...

Själv har jag "Ny Mapp". Det är den magiska mappen vars innehåll ingen känner till då jag valt att göra den privat :teehee:

Eller så gör man som jag gjorde, flytta hemifrån.. då kan man lägga filerna hejvilt på skrivbordet om man vill :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orka dölja saker och stuff.

gör en mapp som typ heter "saker", sen "Filmer" i den, sen typ småfilmer i filmermappen och sen en sista typ "borta" eller åntt å där lägger du åorret.

om du delar dator med familjen kan du ju alltid döpa om filerna ifall du tror att dom kommer söka efter dom

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...