Jump to content

Flickvännerna?


 Share

Recommended Posts

Gör det någonting om flickvännerna dör? Jag gick på en dejt med Denise och hon tyckte inte om d så hon dumpa mig, så då laddade jag spelet, för att ha kvar henne. Sen när ja körde igen så gjorde jag typ 4 uppdrag m.m. och sen skulle jag dejta Denise igen. Den här gången lyckades jag .Sen kanske jag körde 5 uppdrag o sen skulle ja på dejt me henne igen.Jag misslyckades och när jag gick ut ur resturangen så kome en polis o körde över henne så hon dog. Påverker det storyn något? eller e flickvännenra bara som extra uppdrag? Jag laddade inte som förra gången för jag hade ju kört runt 9 uppdrag.sen så köpte jag kläder o annat skit o ville spara så ja gjorde det o nu e Denise död! Gör det någonting om hon e död eller, ja vet att man får nya tjejer sen men ändå. Måste Denise finnas kvar?? :)

Tacksam för svar!! ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det gör inget för att kunna nå 100% om det är det du menar! Du kan skjuta dem bäst du vill...

Men dejatar du dem och det funkar så får du presenter av dem när du komigt upp i 85-90% med dem...

Och det är ibland riktigt bra grejer man får! Så det kan vara dumt att wasta dem...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...