Jump to content

Vilken ska jag köpa? Game Shark eller Action Repla


mulla
 Share

Recommended Posts

Har själv Action Replay MAX, riktigt trevligt när man har klarat något spel och vill ha ut lite mer av det, men det kan ju användas till annat också ;)

online uppdatering av koder, minneskort som man får med, regionsfri dvd-visning, med mera... billigt är det också, kostade bara 350kr för mig :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har själv Action Replay MAX, riktigt trevligt när man har klarat något spel och vill ha ut lite mer av det, men det kan ju användas till annat också ;)

online uppdatering av koder, minneskort som man får med, regionsfri dvd-visning, med mera... billigt är det också, kostade bara 350kr för mig :D

Innehåller den fusk som man inte kan hitta någon annanstans, t.ex odödlig eller något sånt?

Redigerad av alias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste på Spelbutiken att Action Replay MAX att den bara fungerar med SCPH-50001 och uppåt >_<;) Vilken version har du?

eh, jag kör originalversionen och den funkar prima, bara det att man måste ta ut minneskortet där man sparar inställningar och egeninlagda grejer, annars slutar kontrollerna läsas av ibland...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...