Jump to content

Hittat ett nytt flygplan


Andromada
 Share

Recommended Posts

Edit: Ibland kan man se Andromadan flyga, och om den har 4 motorer är det Andromada, annars om det är två är det AT-400. Jag lyckades landa på den med Hydranen och då fick jag se en cutscene där CJ går in i flyget och kapar den.

Jag tror att den är mest aktiv i Las Venturas annars är det bara Rustler och andra gamla flyg men om ni ser en jetplan med 4 motorer är det Andromada!

Eftersom det finns för många buggar i gtasanandreas tog dem bort en del coola saker som skateboard och ett annat typ av flygplan, men man kan fortfarande spawna *ta fram* det flyget med action replay code max som kostar 159:- kr.

Kan köpas här Det var härifrån jag hittade koden http://tpcc.gta-sanandreas.com/vehiclespawn.php för att spawna den. Och sen kan man spawna *ta fram* en flygplan som heter Andromada, den är precis som at-400 som man kan hitta i största hangarn i Las Venturas men Andromadan är lättare att styra och få upp i luften. Dessutom kan man inte transportera bilar och så, man kan öppna bakluckan alltså lyckan där bak, det finns också en uppdrag kallad stowaway i Las Vegas och sen så fick man en motorcykel och man fick skynda på sig och åka in i flygplanen och döda alla andra och hoppa av från flygplanet genom att lämna några fjärrstyrda bomber där. Det var en uppdrag bredvid din hangar *din flygskola* som jag tror att du fick av Toreno om jag minns rätt. Kom ihåg att koden är här

När du är inne på sidan ska du trycka på Redigera>Sök på den här sidan>Andromada så hittar ni det direkt alltså på Internet Explorer.

Här har jag tagit några bilder från det flygplanet

19cw_341343_0.jpg

24uv_341343_1.jpg

34tc_341343_2.jpg

Dåligt grafik men hade inte tid med att ta bild på det.

Titta på at400 och andromada :teehee:

Redigerad av Andromada
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 60
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

är denna kod till ps2 eller jag fattar 0

kan man bara inte skriva ut koden?

Vilken n00b, det här är ju san andreas forum och vi snackar om gtasanandreas här och det finns bara till playstation 2. Så klart att vi snackar om playstation 2.

Du måste ha action replay max för att skriva kodet. Man gör det med kontrollen ingen tangentbord!.

Edit: Du får en manual på köpet där det står vilka siffror är vilka knappar.

Redigerad av Andromada
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...