Jump to content

Hmmm... hjälp? Musik... ? :\


AE_Dave
 Share

Recommended Posts

Ja! Det är just den låten. (Håller med er den lät jätteskumt :mellow: ) Ni ser jag är 3D movie/model artist för Avalon Entertainment teamet och vi har ett projekt på g och jag tänkte använda den där till introfilmen, jag letade länge efter en bra låt som har dragit ut på allting men sen för nån dag sen så gick ju filmen "The Peacemaker" på tv och jag råkade höra låten, hade hört något liknande i The Rock också men... nån skulle vara ski*schysst om ni kunde lägga upp den ("a href") på någon hemsida så jag kan få tanka hem den....

(Förresten TobbeH :ermm: Jag såg i ett tidigare skriven "topic" arbetade du på ett spel.... Vi letar faktiskt efter programmers så om du känner dig intresserad så maila bara avalonentertain@hotmail.com Därefter får du information av Projekt ledarna och sånt lite då och då (om du går med i AE alltså hehe.))

:ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör nog inget skulle jag tro... Avalon Entertainment är inget speciellt team (skapat av mig, en kompis och en till kompis till mig år 2001.) Vi har aldrig lanserat något tidigare spel eftersom vi inte förrän nu satsar på något större.... ehurm och möjligtvis för att vi aldrig hittat en utgivare... och möjligtvis också för att vi bara gjort "testspel" hittils.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(Förresten TobbeH :mellow: Jag såg i ett tidigare skriven "topic" arbetade du på ett spel.... Vi letar faktiskt efter programmers så om du känner dig intresserad så maila bara avalonentertain@hotmail.com Därefter får du information av Projekt ledarna och sånt lite då och då (om du går med i AE alltså hehe.))

:ermm:

Vad är det för spel? Är det 3d eller 2d?

Vad vill du ha hjälp med? Själva motorn, eller detaljer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör nog inget skulle jag tro... Avalon Entertainment är inget speciellt team (skapat av mig, en kompis och en till kompis till mig år 2001.) Vi har aldrig lanserat något tidigare spel eftersom vi inte förrän nu satsar på något större.... ehurm och möjligtvis för att vi aldrig hittat en utgivare... och möjligtvis också för att vi bara gjort "testspel" hittils.

Jo men om den är det borde du kanske inte uppmana folk här till att ladda upp den. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm... det ligger nåt i det du säger... sorry tänkte inte riktigt klart... nåja nån som vet vad den heter?

TobbeH: Vi gör för tillfället ett spel i 2D (lite så här slarvigt för att våran just nu ende programmer Matte testar olika "källkoder" och sånt, fast han håller på med gamemaker... (Okej det anser även vi att det är lite små "noobigt" som vissa säger hehe)) Men vi håller på att planera ett strategispel och vi kommer försöka avvika från gm eftersom att det planeras till "3D" view... (Vet inte om man kan säga 3D men alltså det kommer inte vara 2 dimensioner så det borde väl vara nå't åt det hållet. Jag höll på att lära mig c++ ett tag men den blev bara massa skit utav det (hehe man kan säga att jag gav upp helt på det.) så, och innan vi som riktigt startar med allting så försöker vi hitta programmers så, om du ska programmera motor eller finslipa det hela lite beror alltså helt enkelt på om vi ska starta något nytt spel med en 3D motor så behöver vi någons hjälp i teamet och med 2D motorer så har vi då Matte... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...