Jump to content

Car Wars 0.1, är färdigt!


XperienZe
 Share

Recommended Posts

*** Car Wars 0.1 ***

Äntligen är mitt spel färdigt ;)

Spelet går ut på att två spelare kör runt med bilar som man kan lägga minor och skjuta med.

Poängen är alltså att man ska slå ut varandras bilar :angry:

Än så länge finns det bara 3 banor, men fler kommer att komma för det är bara version 0.1.

Så ni får gärna tipsa mig om nya banor och annat.

Säg vad ni tycker!!

Mirror 1

Mirror 2

Mirrror 3

Om man trycker på Mirror 1 så kan man se en screenshot från spelet.

Min email och MSN: jockebq@hotmail.com

Snälla läs README före ni frågar för allt ska funka om man gör som det står!

Nu är min nya hemsida färdig, 2DWorld.cjb.net besök gärna den, för där kommer uppdateringar till spelet och så kommer det också nya spel!

Redigerad av XperienZe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jätteroligt spel...men jag har en bugg att rapportera..när man ska backa så är styrningen fel..den ska vara tvärtom..och så skulle jag vilja önska att du tar bort "farthållaren" så att man tappar farten om man inte gasar..men det är en smaksak..

BRA SPEL..kan faktiskt bli ganska roligt..men jag förstår inte hur man skjuter och lägger ut minor,. inget händer?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet faktiskt inte varför det inte funkar för vissa, men tack GiZMo för att du ladda upp det :mellow:

Det finns ju säkert en del buggar eftersom det är första versionen, kommer snart uppdateringar, och jag kommer att starta en hemsida som man kan ladda hem alla mina framtida spel på.

PS. Fler banor kommer också!

Trodde aldrig att så många skuller svara, men tack för allt stöd. Nu vill jag göra uppdateringar och fler nya spel.

Kommande spel:

* Ett sjutspel

* Ett flygspel

Jag kommer försöka fixa fler mirrors snart!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet faktiskt inte varför det inte funkar för vissa, men tack GiZMo för att du ladda upp det :ermm:

Det finns ju säkert en del buggar eftersom det är första versionen, kommer snart uppdateringar, och jag kommer att starta en hemsida som man kan ladda hem alla mina framtida spel på.

PS. Fler banor kommer också!

Trodde aldrig att så många skuller svara, men tack för allt stöd. Nu vill jag göra uppdateringar och fler nya spel.

Kommande spel:

* Ett sjutspel

* Ett flygspel

Jag kommer försöka fixa fler mirrors snart!!

Hoppas du klarar de :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...