Jump to content

Tommy går på vattnet


Arvid
 Share

Recommended Posts

Kolla :angry:

Hur gick det här till då? Jo, jag var ute och cruisade med skimmern och fick för mig att försöka göra en loop, visst blev det en loop men sen landade planet uppochner i vattnet. Jag tryckte på enter för att komma ut och hamnade då mellan pontonerna, bara för att testa gick jag in i planet igen och sedan ut en gång till. Till min stora förvåning hamnade jag nu en bit bort från planet istället och trots att tommy stod ute i vattnet sjönk han inte. Det gick till och med att gå omkring på vattnet så länge jag höll mig i närheten av planet. Har nån annan också råkat ut för det här?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, har aldrig råkat ut för det där. Men det var häftigt, men hur såg det ut när han gick på vattnet? Lät det något specielt eller hördes det inte...? Riktigt grymt Arvid :angry:

Nej det hördes inga ljud alls. Skimmern däremot blev helt sjuk och började hoppa runt i vattnet. :(

Tigern: Den står vid bryggan utanför filmstudion efter att man klarat uppdraget Dildo Dodo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det hördes inga ljud alls. Skimmern däremot blev helt sjuk och började hoppa runt i vattnet. :angry:

Tigern: Den står vid bryggan utanför filmstudion efter att man klarat uppdraget Dildo Dodo.

jaha, jag har inte köpt filmstudion än, det får bli mitt nästa lilla "projekt", har precis köpt Sunshine Autos.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...