Jump to content

Kolla på detta e-mail jag skickat till Kanal5


don_salvatore87
 Share

Recommended Posts

E-mail till Kanal5

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hejsan!

Ville bara tala om hur besviken jag är att ni ändrade tiden för Miami Vice från 21:00 till 00:30,

På eran hemsida så låg ju Miami Vice på 5 i topp och ändrar ni tiden så sjunker ju tittatsiffrorna,

Jag känner hur många som helst som följer programmet med ett storrt intresse,

särskilt nu när spelet GTA Vice City släpptes i år så har ju populariteten stigit väldigt mycket,

Innan ni sände Miami Vice så kollade jag sällan på eran kanal men så fort som ni talade om att ni skulle börja sände detta program så blev jag som klistrad,

Så snälla köp in season 4 & 5 + att ändra tiden till 21:00

Jag lovar er att kanalens popularitet kommer att stiga och då också tittarsiffrorna,

För att visa er att det inte bara är jag som tycker detta så var vänlig och kolla på denna sida:

länk

Det är så att nästan hela sveriges befolkning vet vad Miami Vice är för något och då är det alltid roligt att se något från en svunnen tid...

-----------------------------------------------------------------------------------------------

För att läsa deras svar gå till..länken

Redigerad av don_salvatore87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe.. no offence.. Men vad TV5 alltså kommer att läsa är att det dels finns planer på att mailbomba dem och utöver det så finns det missförstånd om vilken kanal serien sänds på.

Jag tror inte de blir så glada om de ser att vissa tror att det är TV4 som sänder serien, när du dessutom säger att deras kanal fått mer intresse p.ga Miami Vice =P

Dessutom är halva tråden endast tjabbel mellan olika medlemmar som klagar på stavfel, och säger åt varandra att använda video, plus det finns någon som säger att serien är dålig.

Men annars e d väl bra, klaga på bara.. men jag vet inte om länken är så uppskattad, det finns väl typ 5 pers som säger någonting som skulle va värt att läsa för TV5, och fem pers gör nog inte så stor skillnad..

Jag tror det hade varit bättre att länka tråden som handlade om Miami Vice när serien startade iastället.. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...