Jump to content

Behöver hjälp med Zmodeller


Xerbee
 Share

Recommended Posts

Tjena jag behöver hjälp med zmodeller! Jag har en ritning på en bil.Från left och front ser det bra ut men när jag kollar på top så är inte dom faces jag har lagt ut på rätt ställe. Aso jag har lagt ut faces på left och sedan rättat till dom lite på front view och när jag då kollar på top view ser dom ut att ligga utanför ritningen och åt fel riktning. dom ska ju ligga längst med bilen men nu ligger dom diagonlat över bilen, jag fattar inget hjälp mig snälla!

Om ni inte fattar pm mig plz jag behöver hjälp med att göra en bil.

Och hur bifogar man en bild?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag prova search men då stog det

"The error returned was:

Sorry, but we did not find any matches to display. Try again and broaden your search criteria. If you were searching for new posts since your last visit, it's possible that there are none to show"

När jag sökte på "bifoga bild"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag prova search men då stog det

"The error returned was:

Sorry, but we did not find any matches to display. Try again and broaden your search criteria. If you were searching for new posts since your last visit, it's possible that there are none to show"

När jag sökte på "bifoga bild"

klicka på länken som tobbeh skickade ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe e det bara jag som e trött eller. Jag fattar ändå inte hur man bifogar en bild från sin egen hårddisk jag har en bild sparad på skrivbordet men fattar ändå inte hur man bifogar. Kan dom inte trycka in en liten "bifoga bild" knapp. Säg exact hur man gör för jag e "lite" trög så här på morgonen. Och om ni kan svara gärna på resten av frågan. Jag behöver mer hjälp en vad man kan få typ men jag vill jätte gärna lära mig zmodeller jag har mappat MYCKET till Cs men fattar inget om zmodeller och alla model program.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för hjälpen men jag kom på vad som va fel! blueprinten va snurrad så att det blev lite fel. Nu har jag en annan fråga. Jag har gjort en halv bil måste man göra exact lika på andra sidan eller kan man kopiera ena halvan och göra den spegelvänd så man slipper att bygga andra sidan?

Nu har jag en bild med på frågan.

http://equinox.homelinux.net/public/uplfol...MINBIL.jpeg.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för hjälpen men jag kom på vad som va fel! blueprinten va snurrad så att det blev lite fel. Nu har jag en annan fråga. Jag har gjort en halv bil måste man göra exact lika på andra sidan eller kan man kopiera ena halvan och göra den spegelvänd så man slipper att bygga andra sidan?

Nu har jag en bild med på frågan.

http://equinox.homelinux.net/public/uplfol...MINBIL.jpeg.jpg

Ja det kan man du höger klickar bara på surface som du har gjort och trycker på create copy!

Sen så trycker du på modify och reorient efter det så klickar du bara på copyn

och sätter den där du vill ha den! ^_^-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...