Jump to content

GTAsajten träff


Joey
 Share

om de skulle bli av så var skulle du vilja att de blev?  

70 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Endast seriösa svar! Förut sa alla att dom vill att de ska bli så nära en som möjligt, och de går ju inte att fixa de så..

om de skulle bli tex. sthlm då dom som bor till tex i göteborg, får ju lixom komma om dom vill, man kan inte hålla på att anpassa för var och en >_<

Sen måste man skriva en anleding till varför man röstade som man gjorde...

my Vote: Stockholm Anledning: Därför att dom flesta bor nära sthlm utom några få. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Stockholm blir nog bäst, eftersom att många från forumet bor nog där. (Även jag! >_< )

En annan bra sak är att dom som vill komma men inte bor i Stockholm har många transport-möjligheter, t.ex. tåg.

Btw, grattis Joey! >_< Du har nu gjort 1000 inlägg! :wacko:

Redigerad av TobbeH
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe...precis, jag tror faktiskt att det skulle bli ganska spänd stämning också... :blink: dem flesta har ju inte träffat varann irl...

mamma säger att man inte ska träffa folk över internet >_< nämen asså d verkar lite onödigt..vi pratar ju på forumet hela dagarna...man har ju riktiga vänner som man träffar på riktigt...men asså vad ska hultenius eller blaque umgås med dom som e 11 år..lol..det skulle inte funka asså :wacko: men men..annars e d ju en ganska bra idé >_<

Redigerad av samool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe...precis, jag tror faktiskt att det skulle bli ganska spänd stämning också... :mellow: dem flesta har ju inte träffat varann irl...

W0rd! Riktigt spänd stämning skulle jag tro!

Dessutom skulle det inte komma så många och vad skulle vi göra?

Nej det håller inte :rolleyes:

Nån gång kanske jag kommer upp på en releasefest liknande Vice Night på sergelstorg. Det skulle vara kul med mycket folk och antagligen inte så många unga eftersom det är 23:00-01:00 en vanlig vardag + att försäljarna inte säljer till mindreåriga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många av oss här på forumet bor i närheten av Stockholm så våran huvudstad vore nog det bästa alternativet. Vad skulle man göra på träffen då? Grönalund är hyfsat kul, inte alltför dyrt och passar dessutom alla åldrar. Fast jag tycker det är för tidigt att anordna en gta-sajten träff redan nu, det är nog bäst att vänta med det ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många av oss här på forumet bor i närheten av Stockholm så våran huvudstad vore nog det bästa alternativet. Vad skulle man göra på träffen då? Grönalund är hyfsat kul, inte alltför dyrt och passar dessutom alla åldrar. Fast jag tycker det är för tidigt att anordna en gta-sajten träff redan nu, det är nog bäst att vänta med det ett tag.

jag håller med Arvid ja :rolleyes: men jag fattar inte varför de skulle va för tidigt... :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...