Jump to content

nån som vill hjälpa?


MytenAnton
 Share

Recommended Posts

är det någon som skulle vilja vara snäll att kolla mina mods va som e fel..de e 4st.

1(funkar ej): Dragtervespa.. en drag vespa sm ha ga gjort..

2(funkar ej): 'JetSki'.. en ful vatten skoter som jag har gjort..

3(funkar): supermotard.. en lyckad Ktm Lc4 640 Supermoto som behöver skin..nån som vill gö en?

4(funkar ej): Mananastyle.. en Stylad Manana som har kjolpaket,vinge,sänktmtorhuv m.m..

5(funkar ej): en hedämpad cykel som inte funkar..<--SNYGG

dragservespan och jetskin är EJ testade men eftersom inte mananan funka så tror ja ej att dom funka hlr..ni kan testa om ni vill..och alla behöver ny skin..

här e filerna i samma ordning som där uppe:

1.Ej lagt upp än

2.ej lagt upp än

3.http://ninthgate.mine.nu/~mytenanton/VcMods/Ktm.Lc4/Ktm Lc4 640 supermoto/Lc4/Dff+z3d/

4.ej lagt upp än

5.Downhill cykeln

det ska gå bra att importera dom i z-modeler..

om ni fixar till nån eller ändrar nått eller nån så säg till mig.. ni kan Pm:a mig eller adda mig på msn: antondanielsson@hotmail.com

Redigerad av MytenAnton
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det enda jag inet vet är hur man ska göra texturer från scratch B)

äsch då..Men kan du z-modeler så kan du kanske kolla på eventuellt fel..fast de kanske e att man måste göra en special txd med som nån sa..

bild på mountainbiken..(stavade fel på bilden..(:!!!:))

Redigerad av MytenAnton
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar..:blink: men de skulle va roligt att kunna köra den i Vc.. men de va ju trots allt Jo_c_ke: s idé.. han gjorde en cykel FÖRST.. o ja tyckte att de va en rolig idé så ja testade att gö en ja me.. Men snälla.. Ni kan väl iallafall testa att fixa den.. ni kan få fixa ekrar + 'crossdäck' på den med..ja har gjort ekrar på en senare modell men den ha ja ej lagt upp..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...