Jump to content

Hedagarden


Hedagarden
 Share

Recommended Posts

Jag har hittils inte sett till glassbilen och dom andra två ( minns inte vad dom heter) :D

Jag har laddat hem den här bil modden från din sida...

Förresten... Hade du lagt in radiobilen i den?

Verkar rolig att köra :huh:

Och det här med fusken... Går det att ändra vad dom gör också?

Bilarna kommer när du kör dem mer exklusiva bilarna...cheetah, infernus, stretch mm, på de båda sista öarna...

Radiobilen är med...

Nej, inte vad jag vet men det är väl möjligt att det går...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej...vet inte riktigt vad jag ska ändra...allt har ju redan ändrats...finns hur många som helst som ändrar i GTA3...

En svensk hemglassbil skulle sitta fint, men hemglass-låten också :D

Snart kommer det ett export-plugin till Zmodeler så det är ju kanske inte helt omöjligt ändå ..

Annars finns det en annan rolig sak, att översätta hela spelet till svenska, dvs ändra alla texturer och GXT filen till svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var faktiskt den första grejen jag tänkte ändra...jag har laddat ner hemglass låten, men det programmet jag använde för att byta ljuden krävde ett filformat som jag inte kunde ändra min hemglasslåt till...så då la jag ner det projektet. Men kan jag ändra filformatet så kan det nog ganska lätt bli en hemglass bil... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En svensk hemglassbil skulle sitta fint, men hemglass-låten också :D

Snart kommer det ett export-plugin till Zmodeler så det är ju kanske inte helt omöjligt ändå ..

Annars finns det en annan rolig sak, att översätta hela spelet till svenska, dvs ändra alla texturer och GXT filen till svenska.

mm.. en svensk översättning skulle inte va fel, men man får nog tvinga någon under pistolhot för att dom skulle ha ork att göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det går inte precis snabbt att ändra ALLA skyltar, bilnamn, och framför allt pratet. Radioreklamen, röster osv. Men, men, tålamod är nyckelordet till det mesta! Oops, glömde texten, den måste man ju också ändra, hehe.

Jo, men pratet får man nog skippa, det är ca 2000-3000 ljudfiler som måste göra om då...

Det finns några tyskar (vilka annars..) som håller på att översätta hela spelet, jag är inte säker men jag tror dom dubbar det också...

Btw, det verkar ju inte gå att importera ljud med GTA Wave 4.0 :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...