Jump to content

Helt sjuk bugg!


Fr0zt_raz0r
 Share

Recommended Posts

Jag satt i min bil, en Phoenix, gul, med Mr. Vercetti Clothes. Jag stannade för att plocka upp en prostituerad, och hon gick in. Det stog en annan snubbe bredvid som slog i luften(?). När jag körde LAGLIGT iväg, drog han ut den prostituerade och hoppade in. Jag gick ut för att smälla till honom, men han åkte iväg. Jag tryckte på /\-knappen och då går han in i bilen som en AI. Det kontiga hände senare. Han började gå efter den pros. och utan att jag rörde några knappar eller något, fortsätter han att gå som om han var fotgängare. Han beter sig JUST NU likadant, går inte att få stopp på. Ska prova att ta kål på mig själv med koden...

Någon annan som råkat ut för denna bugg?? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick en bugg när jag gjorde ett stunt...när de blev så där slow motion så tryckte jag på "f" (kliva ur bilen) i luften sen så stanna bilden i luften och jag stog på den.....som om de vore nå fast föremål...sen kunde jag inte komma nånstans för de va presis över vattnet.

Men de som e så j*vla typiskt de e att jag filma de me fraps...men sen så funkar de inte....!

Tyvärr!

Har försökt göra så igen för att sedan ta print screen, men det går inte....hände bara en gång!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick en bugg när jag gjorde ett stunt...när de blev så där slow motion så tryckte jag på "f" (kliva ur bilen) i luften sen så stanna bilden i luften och jag stog på den.....som om de vore nå fast föremål...sen kunde jag inte komma nånstans för de va presis över vattnet.

Men de som e så j*vla typiskt de e att jag filma de me fraps...men sen så funkar de inte....!

Tyvärr!

Har försökt göra så igen för att sedan ta print screen, men det går inte....hände bara en gång!

Coolt egentligen! Men synd att du inte fick en bild på det... :) Jag kör ju på PS2 så jag kan inte... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick en bugg när jag gjorde ett stunt...när de blev så där slow motion så tryckte jag på "f" (kliva ur bilen) i luften sen så stanna bilden i luften och jag stog på den.....som om de vore nå fast föremål...sen kunde jag inte komma nånstans för de va presis över vattnet.

Men de som e så j*vla typiskt de e att jag filma de me fraps...men sen så funkar de inte....!

Tyvärr!

Har försökt göra så igen för att sedan ta print screen, men det går inte....hände bara en gång!

Jag råkade ut för samma bugg idag och tog ett screen. :mellow:

Bild

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag råkade ut för samma bugg idag och tog ett screen. ^_^

Bild

Presis samma hände mig....hm....men de e en häftig bugg iaf! hehe!

Det gick bara en gång för mig....testar då o då om de händer igen, ska ta bild då!

Arvid...kan du säga mig varför det alltid e så många buggar som du kommer med...hehe! :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...