Jump to content

Nätverksadaptern till Ps2


Phoenix_89
 Share

Recommended Posts

Tjena!

Jag är ny registrerad som ni ser:) Ville bara ställa en fråga innan allt gta snack kommer att äga rum framöver. När kommer nätverksadaptern till Sverige? Ett exakt datum vore kul att veta. Om ni inte kan det så räcker det med en månad:) Vore mycket tacksam om du kunde svaret...:ermm:

Sen verkar ha släppts igår,kolla :wacko::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har internet adaptern och maualen är inte på svenska (inte vad jag såg) och vissa säger att internet adaptern kommer från England för att adaptern ska inte komma förens om ca en månad eller så.

för er som undrar vissa saker om internet till ps2...

Det kostar inte att spela förutom den avgiften som ditt internet bolag tar och visa spel kommer att kosta och det är ca 100 kr/månaden.

Det är jätte lätta att instalera.

Det hackar inte när man spelar det hackar ALLDRIG.

vill ni veta mer eller?

jag har en liten bok som det står villka spel som ska komma säg till om ni vill veta.

Redigerad av Danne
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du danne, kan man ta internetkabeln från datan och koppla in den till adaptern? Det går väl?

men då funkar inte internet på datan, men får väl switcha ofta :teehee:

Jo man kan använda sladdaden från datan men man kan ju kköpa en sak så att mankan ha en sladd till datan och en sladd till ps2 men jag vet inte ur den ser ut eller hur det funkar men jag vet att man kan göra så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo man kan använda sladdaden från datan men man kan ju kköpa en sak så att mankan ha en sladd till datan och en sladd till ps2 men jag vet inte ur den ser ut eller hur det funkar men jag vet att man kan göra så.

Ni har in väl en hub som man kan koppla upp till 6 stycken andvändare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Jag har internet adaptern och maualen är inte på svenska (inte vad jag såg) och vissa säger att internet adaptern kommer från England för att adaptern ska inte komma förens om ca en månad eller så.

för er som undrar vissa saker om internet till ps2...

Det kostar inte att spela förutom den avgiften som ditt internet bolag tar och visa spel kommer att kosta och det är ca 100 kr/månaden.

Det är jätte lätta att instalera.

Det hackar inte när man spelar det hackar ALLDRIG.

vill ni veta mer eller?

jag har en liten bok som det står villka spel som ska komma säg till om ni vill veta.

hackar det aldrig? :mellow:

laggar det då?

lägger spelet/servern av ibland?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...