Jump to content

Övernaturlig armor?


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

Jag har funderat på varför man förlorar Armor när man tillexempel blir slagen eller utsatt för en explosion i gtaIII och VC...Det är rätt overkligt, varför har R* gjort så egentligen, man ska ju förlora liv på sånnt?! :wub:

Och så tycker jag att i framtida GTA spel borde man förlora lite liv när man krockar med en bil, eller voltar eller något, ganska overkligt att man klarar sig utan en skråma från sånnt, någon som håller med mig? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har funderat på varför man förlorar Armor när man tillexempel blir slagen eller utsatt för en explosion i gtaIII och VC...Det är rätt overkligt, varför har R* gjort så egentligen, man ska ju förlora liv på sånnt?! :wub:

Och så tycker jag att i framtida GTA spel borde man förlora lite liv när man krockar med en bil, eller voltar eller något, ganska overkligt att man klarar sig utan en skråma från sånnt, någon som håller med mig? :D

nja, men det blir ju mkt svårare att göra så än att göra som det är nu... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har funderat på varför man förlorar Armor när man tillexempel blir slagen eller utsatt för en explosion i gtaIII och VC...Det är rätt overkligt, varför har R* gjort så egentligen, man ska ju förlora liv på sånnt?! :D

Och så tycker jag att i framtida GTA spel borde man förlora lite liv när man krockar med en bil, eller voltar eller något, ganska overkligt att man klarar sig utan en skråma från sånnt, någon som håller med mig? :)

jag håller INTE med det skulle nog bli svårt att klara updrag om man hadde dåligt med liv redan innan! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag håller med dig glassbil! Jag tycker även att man ska vara mycket mer rörlig, som när man sitter ner så kan man bara sitte inte röra sig. Och så borde man inte kunna tåla 10 skott i huvet. Polisen borde inte heller kunna rycka upp bildörren och busta en när man kör och så, i så falla får dom försöka ta en fast man kan försvara sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...