Jump to content

jävla skit XP


Absurd
 Share

Recommended Posts

när jag skall ta bort ett konto (inloggning) som jag inte vill ha kvar så står min himelska undermaskin och inte gör nått.

det ser ut som om den laddar, men det gör den inte... vafför skall XP va så getpung ! B) jag är givetvist inloggad som "Administratör"... men nej då... XP skall fortfarande suga getpung... va jag känner för att formatera skiten...

men en fråga då: om man bara väljer att avinstallera XP... försvinner användar kontorna då... ?

fy fitta va XP suger getpung ! ;)

(stackars min himelska undermaskin... dra med ett sånt här fitt program !)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

lite mer exakt då...

jag klickar på användar konton/start sidan/kontot som skall bort/ta bort konto/ta bort filerna(har tryckt spara åxå)/ta bort kontot.

men oj... då står den där... OCH JAG VILL HA BORT KONTOT !!!

har skickat rund 15 felraporter till getpungsoft för att bara få dom att inse att dom skall lägga ner hela verksamheten... eller sälja till nått svenskt företag... men nej då...

-EDIT-

framsteg... skärmen blev vit...

Redigerad av mikke
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mitt med. mikke det är inte så att det är hos dig felet ligger?

nej, det är i USA felet ligger !

jag gör ineget fel... jag fattar inte vad det är...

ah ! jag börjar bli smått iriterad på XP... !

sen så tycker inte jag att dom andrakontorna som inte är admin skall kuna rota runt i datorn... dom kan ju bara gå in på programfiles och kolla på alla bilder och så ju !

nej fy...

kan inte ni skapa ett konto... och sen ta bort det... så skrivet ni det här... så skall vi se om det fungerar...

(jaha... misslyckades änu en gång... snart är deras server överbelastad av Felraporter från mig ! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men hora alltså... har skickat in 50 felraporter nu... BLÄ ! orkar inte mer...

vet ni vad som händer om man avinstallerar XP ?

alla program skall vara kvar vet jag i alla fal... men försvinner (kuk)kontot ? B)

Skicka in på olika språk också, helst arabiska med tanke på att dem alltid låter arga ;) .

Redigerad av mAri0n
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

när jag skall ta bort ett konto (inloggning) som jag inte vill ha kvar så står min himelska undermaskin och inte gör nått.

det ser ut som om den laddar, men det gör den inte... vafför skall XP va så getpung ! B) jag är givetvist inloggad som "Administratör"... men nej då... XP skall fortfarande suga getpung... va jag känner för att formatera skiten...

men en fråga då: om man bara väljer att avinstallera XP... försvinner användar kontorna då... ?

fy fitta va XP suger getpung ! ;)

(stackars min himelska undermaskin... dra med ett sånt här fitt program !)

Skaffa 2000 pro (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lite mer exakt då...

jag klickar på användar konton/start sidan/kontot som skall bort/ta bort konto/ta bort filerna(har tryckt spara åxå)/ta bort kontot.

men oj... då står den där... OCH JAG VILL HA BORT KONTOT !!!

har skickat rund 15 felraporter till getpungsoft för att bara få dom att inse att dom skall lägga ner hela verksamheten... eller sälja till nått svenskt företag... men nej då...

-EDIT-

framsteg... skärmen blev vit...

Skaffa en MAC då.. ;) me OSX panther.. eller Jaguar.. RuLLar vett du..

B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

formatera din hårddisk för att xp är det värsta VIRUS som finns till datorn man ska ha windows 2000 pro och så har xp MASSOR av säkerhets hål så ett tips för ni som ska ska skaffa det och för dom som har det avintallera skiten och intallera win 2000 pro(bara för dom som har det intallerat)och för dom som inte har det intallerat så intallera det INTE behåll ditt gamla OS eller skaffa en MAC

Redigerad av meatboll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...