Jump to content

Hjälp med Cone Crazy.


Tarzan
 Share

Recommended Posts

Gone Crazy? Är det det med kaosmätaren? Jag sprang bara lite och skjöt på allt möjligt. Spräng alla polisbilar och döda alla(poliser och civila) som kommer nära. Har också hört att det ska funka att skjuta på en redan sprängd bil men det funka inte för mig(eller så gick det väldigt långsamt).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gone Crazy? Är det det med kaosmätaren? Jag sprang bara lite och skjöt på allt möjligt. Spräng alla polisbilar och döda alla(poliser och civila) som kommer nära. Har också hört att det ska funka att skjuta på en redan sprängd bil men det funka inte för mig(eller så gick det väldigt långsamt).

nej det är "who is the man" eller nåt sånt... vet faktiskt inte vilken "gone crazy" är..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gå längst upp i parkeringshuset där du träffar Lance Vance i uppdraget "guardian angels" (tror det hette så, det är uppdraget där man skyddar Diaz från cubaner) så ska det finnas en stallion. Jag tycker uppdraget är ganska lätt men man har lite tid (kom ihåg att du inte får förstöra någon av konerna).

Redigerad av MP5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...