Jump to content

Vet Någon!


BTBoresund
 Share

Recommended Posts

Ladda ner AdAware och sök igenom datorn och ta bort det den hittar och starta om datorn så ska det funka!

Men då slutar KaZaA att funka om du absolut vill ha KaZaA så kan du prova KaZaA Lite ++ Edition funkar lika bra ^_^ (om inte bättre)

Tack ska se om det fungerar, jag har inte kazaa på den senaste datorn och den gör så endå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Nu till en annan konstig sak.

Min farsa är förbanad på sin dator bara för att, "mapen program" kommer upp varje gång man sätter på datorn och jag kollade på "autostart" men där låg den inte. Så jag vet inte varför den kommer upp.

Det är ju inte direkt något problem, men jävligt störande.

Någon som vet

Tack på förhand "Någon".

Redigerad av BTBBTB
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går det att göra något åt det då?

När datorn var ny gjorde den inte så.

Fick det iförgår och tog bort det samma dag. Du ska starta det program du instalerat från start-program. Jag installerade min MX 500 mus och program mappen kom alltid upp. Sen startade jag mus-programmet som jag hade installerat och startade om och nu kommer det aldrig upp...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Nu till en annan konstig sak.

Min farsa är förbanad på sin dator bara för att, "mapen program" kommer upp varje gång man sätter på datorn och jag kollade på "autostart" men där låg den inte. Så jag vet inte varför den kommer upp.

Det är ju inte direkt något problem, men jävligt störande.

Någon som vet

Tack på förhand "Någon".

kan va för att den var uppe när datorn stängdes av...

det har hännt mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det där med program feletär ett fel i registret! av någon konstig andledning (i Win9x, NT, ME, 2000) slutar Windows att läsa genvägen om det finns ett mellanslag (testa å gå in på start --> kör C:\Program Files

så öppnas program... :wub:

detta åtgärdar man i registret (men var försiktig) ett värde på en nyckel är nåt med C:\Program Files.... ändra värdet till "C:\Program Files"...(" inom genvägen)

så ska de funka!!!! (GÖR BARA DETTA OM DU ÄR VAN VID REGISTET..

redegit.exe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Du går in på deras FTP och loggar in. Sprays FTP. Sen klipper du ut filen som du ska lägga på din sida från datorn och klistrar in den i FTP:n

Jag kan ju ladda upp dom men hur gör man för att lägga in dom på hemsida, Ja blev så tröt på det igår så jag laddade upp zip filen på Pixas och länka den istället, för det står ju fan ingenstans tydligt hur man gör! :shifty:

Jag har ju laddat upp rar filen här! men den får ju ingen adress.

Redigerad av BTB
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...