Jump to content

Fan för mini helikoptrarna


STATUS
 Share

Recommended Posts

Fan va löjligt alltså.

I början av uppdragen så ska man spränga en byggnad (som inte är färdig, hoppas ni fattar viken jag mennar)

Iallfall man ska ta en mini helikopter och plassera ut bomer lite här och där. Men fan va jobbigt då. Är det något som klarat det jävla uppraget?

Och i såfall hur? Träna NÄ... Det ska gå fort så man kan varva spelat och sen tröttna på det, så R* kan komma med något nytt fort.

Fan inget av knapparna är samma som man är van vid heller. 9an och 6an är fram och bak fram och bak pilarna är upp och ner. Sen svänger den så jävla dåligt me. Seriöst!!! Va fan det är la lättare om han själv hade plockat upp bomberna och plasserat ut dom på sina ställen. Eller? Fan låta en helikopter gör det.

Nä R* SKÄRP ER!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför klaga?!

Det är väl mycket mera spelglädje om man måste jobba för att nå vissa mål..

Hur kul skulle det va att hålla inne en knapp hela tiden och så görs allting av sig själv?

Sluta klaga, man köper ett spel för att få spelglädje, inte för att klara det utan att stöta på minsta hinder!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ änligen så klara jag det. Jag gjorde så här kollade var alla platser som boberna ska ligga på var. Genom att flyga in och kolla. Sen gick det hade 42 sek kvar så det va gått om tid, men det va fan jobbigt för snuten stod och bomba mig med kulor och gubbar som slår mig med hammare. Så man hoppades på att den inte skulle börja brinna. Hhee Jaja så va det klart. Sen nästa uppdrag va ju lätt. Stå uppe på en trappa och döda folk som kom. Ja va svårt. Jaja. Gött att det är över iallafall................

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan va löjligt alltså.

I början av uppdragen så ska man spränga en byggnad (som inte är färdig, hoppas ni fattar viken jag mennar)

Iallfall man ska ta en mini helikopter och plassera ut bomer lite här och där. Men fan va jobbigt då. Är det något som klarat det jävla uppraget?

Och i såfall hur? Träna NÄ... Det ska gå fort så man kan varva spelat och sen tröttna på det, så R* kan komma med något nytt fort.

Fan inget av knapparna är samma som man är van vid heller. 9an och 6an är fram och bak fram och bak pilarna är upp och ner. Sen svänger den så jävla dåligt me. Seriöst!!! Va fan det är la lättare om han själv hade plockat upp bomberna och plasserat ut dom på sina ställen. Eller? Fan låta en helikopter gör det.

Nä R* SKÄRP ER!!!!

Ja, det va jobbigt... Men after ett litet tag kunde man det ganska bra. Jag hade typ 4-5 sekunder kvar när jag klarade det! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...