Jump to content

Ett läskigt felmeddelande


skribb
 Share

Recommended Posts

Jag laddade ned en grej med CuteFTP. Nu vill jag få bort mappen men det går inte! vad jag än gör; byter namn, kopierar, flyttar, allt. så här blir det:

Snälla hjälp :'(

har du virusprogram bör du nog virussöka mappen. har du testat med omstart och med 'delete' knappen och allt sånt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag laddade ned en grej med CuteFTP. Nu vill jag få bort mappen men det går inte! vad jag än gör; byter namn, kopierar, flyttar, allt. så här blir det:

Snälla hjälp :'(

Så har det hänt för mig också! Jag laddade ner ett spel från kazza men det var inte spelet det var bara reklam och det går inte att ta bort de står bara likadant som det gör för dig.JAG HATAR KAZZA!!!!! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag laddade ned en grej med CuteFTP. Nu vill jag få bort mappen men det går inte! vad jag än gör; byter namn, kopierar, flyttar, allt. så här blir det:

Snälla hjälp :'(

ja, det är något konstigt med CuteFTP...

jag installerade det för ca. ett halvår sedan men det går inte att ta bort.

testa kontrollpanelen --> Lägg till eller Ta bort program

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så har det hänt för mig också! Jag laddade ner ett spel från kazza men det var inte spelet det var bara reklam och det går inte att ta bort de står bara likadant som det gör för dig.JAG HATAR KAZZA!!!!! <_<

att det inte går att da bort filerna som e nerladdaae från kazaa beror på att de är utdelade, och nån laddar hem från dig, stäng kazaa så går det ta bort dom

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har problem med att besöka hemsidor, t o m min egna hemsida kan jag inte besöka, det kommer upp ett jävla lop.com istället men det funkar för andra.

Sen så sa min kompis att gå in på warez, så jag kollade runt lite men sen så hade jag massor av reklam och skit <_< .

Körde ad-aware men vissa grejer är fortfarande kvar.

Gjorde väl inget om jag nämnde warez va(det är ju ändå skit)?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

att det inte går att da bort filerna som e nerladdaae från kazaa beror på att de är utdelade, och nån laddar hem från dig, stäng kazaa så går det ta bort dom

lol, jag har varken kazaa imesh eller direct connect uppe...plus att jag har skannat med ad-aware, norton antivirus och safeclean....inget funkar...skit :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så har det hänt för mig också! Jag laddade ner ett spel från kazza men det var inte spelet det var bara reklam och det går inte att ta bort de står bara likadant som det gör för dig.JAG HATAR KAZZA!!!!! <_<

jag laddade hem en sak från kazaa....höll på och förstöra hela datorn...det var ett virus...som tur va så reagerade vius programmet...men det konstiga med den filen var att när man försökte hitta den så fanns den inte...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...