Jump to content

God Jul tillönskas från GTASajtens Modcrew!


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

I år vill jag göra detta! (w00t) Såg att det tjuvbörjats lite i Vardagssnack, men en tråd och gratispost måste vi förstås ha. Sitter för tillfället och äter frukost, men sedan bär det av till familjefirande några timmar bort. De senaste månaderna har varit de värsta jag varit med om jobbmässigt och planerade egentligen att de skulle komma till mig istället så jag skulle få lite resfrid. Men livet händer och ja, som Musse Pigg säger... det är i alla fall julafton. 🎅 (jag vill fortfarande ha tillbaka den gamla "xmas"-smilien!)

 

En god jul tillönskas eder alla! :)

  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

God jul! Ja, det är klart att du ska få chansen någon gång också :) Vad gäller jobb kan jag själv säga att det varit riktigt nice faktiskt. Jag har själv fått bestämma hur mycket jag ska vara på kontoret vs hemma och har valt att stanna hemma två dagar i mitten på veckorna. Kunden är nöjd, mitt företag är nöjt och jag är nöjd. Visst vill jag ha högre lön men fan alltså, det behöver man inte jaga så värst. Jag vet hur illa det kan gå och med det i åtanke vill jag inte lämna ett jobb jag trivs med pga sin enorma frihet för att gå till ett annat jobb med idel stress och otrevligheter bara för några tusen extra.

Julfirandet blir i år hos föräldrarna med ett par syskon + familjer på besök, och sen blir det storjul med hela släkten den 26:e istället.

Jag trivs rätt ordentligt bra! God jul! 🎅

  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

God jul alla! Har för min del varit ett långt julfirande utspritt över fyra dagar med olika delar av familjen, så jag är rätt färdig med jul just nu. 😅 Men det har varit trevligt, första julen med sonen. Han gjorde allt rännande desto jobbigare när man ska synka med naptimes och sånt men det gick över förväntan. Flyttar tredje januari så har ett mindre kaos hemma vilket gjorde det svårt att vara här.
Julklappar inkluderar bidrag till en ny luftvärmepump och en kubikmeter ved så jag kan elda i kaminen i vårt nya hus.

Hoppas att ni alla hade det bra!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

9 timmar sedan, Misterwhoopee skrev:

Kan den ene få en halsduk så kan väl den andre få ett par rejäla vinterhandskar! ;) Förutom det den stora klassikern... dvs strumpor och kalsingar.

Hahaha, jag har fick handskar både förra och förrförra året. :lol:

6 timmar sedan, Merkky skrev:

God jul alla! 😅
Julklappar inkluderar bidrag till en ny luftvärmepump och en kubikmeter ved så jag kan elda i kaminen i vårt nya hus.

Älskar detta, kan nog inte få ett bättre exempel på att vuxenlivet tagit sitt rejäla grepp om GTASajten :D

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...