Jump to content

Är du vaccinerad mot covid-19?


Misterwhoopee
 Share

Är du vaccinerad mot covid-19?  

23 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

2 timmar sedan, Gof skrev:

Hur hänger kopplingen mellan en samling av barnprogram från 90-talet ihop med antivax? Tror du allvarligt att du "övertalar" folk och "bevisar" någonting genom att länka till videos som enbart stödjer din syn?

 

Tror på riktigt att det enda som går att hoppas på i ditt fall är att du inte tar upp en IVA-plats om du drabbas av covid pga ditt egna själviska agerande.

Post image

 

"I'm dead! But I was fully vaccinated"

"I gave you real scientists who warned you about the vaccine"

"But you were too stupid and did not listen to protect yourself and other people"

"I do not believe in you even though I died a previous death after the vaccine, so I decide that everything you say is just a conspiracy theory"

 
"Tror du allvarligt att du "övertalar" folk och "bevisar" någonting genom att länka till videos som enbart stödjer din syn?" = Kan du bevisa något annat med äkta fakta?
 
Jag mår så bra med att inte tagit vaccinet och slipper alla onödiga biverkningar.
 
LÄGG UT ÄKTA FAKTA.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Redigerad av Hey Arnold på svenska
sidan buggade
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, nog med det roliga. Gamla sagor från bröderna Grimm har lärt mig att om det är något man inte ska göra med troll så är det att mata dom. Jag ger mig ur denna diskussion för det känns som att försök till en hederlig och värdig diskussion med denna individ är lite som att försöka förklara trigonometri för en tegelvägg. Oavsett hur mycket fakta eller statistik vi kommer med så kommer han prompt och tonårstrotsligt vägra lyssna på det då han är för säker på sin sak att han inte ens är villig att leka med tanken om att han kan ha fel.

 

Så nu räcker det för mig. God kväll!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

7 timmar sedan, Xersize skrev:

Okej, nog med det roliga. Gamla sagor från bröderna Grimm har lärt mig att om det är något man inte ska göra med troll så är det att mata dom. Jag ger mig ur denna diskussion för det känns som att försök till en hederlig och värdig diskussion med denna individ är lite som att försöka förklara trigonometri för en tegelvägg. Oavsett hur mycket fakta eller statistik vi kommer med så kommer han prompt och tonårstrotsligt vägra lyssna på det då han är för säker på sin sak att han inte ens är villig att leka med tanken om att han kan ha fel.

 

Så nu räcker det för mig. God kväll!

Helt jävligt otroligt hur korkad får man vara, du beskrev just exakt vad ni är och ni märkte verkligen inte.

Du gav ingen fakta eller statistik och ni vägrar lyssna och ni vägrar inse att det är ni som har fel och det kommer kosta er livet.

Jag har aldrig varit ett troll, om jag var det skulle jag bara uppmuntra er att ta "vaccinet" och använda blöja för det finns 99.97% chans att ni inte skiter på er i byxan, men ni är tvingad att använda blöja för säkerhetens skull, och tänk sen att ni måste använda blöjor för att förhindra så att din granne inte skiter på sig i byxan.

Det är vaccinet för er och det är så tydligt så det är helt omöjligt att missa det.

Jag bryr mig inte vad ni kalla mig, för det viktigaste är att kanske någon som läser detta och börja tänka själv och vägrar ta "vaccinet" och räddar sitt och andras liv, för man inser man kan kan helt omöjligt lita på myndigheterna eller regeringen eller mainstream media eller EU eller "forskarna" som syns och hörs på TV som kommer från skolorna som kontrolleras av pengarna som kommer från just "dem" som i hemlighet jobbar med att döda oss alla och skapa en New World Order.

Vilka äger media?
Vilka äger bankerna?
Vilka kontrollerar utbildningen?
Vilka kontrollerar politiken?

Vad är false flag attack?
Vad är The HEGELIAN DIALECTIC?
Vad är Cognitive dissonance?
Vad är Agenda 2030?
Vad är Yellow journalism?

Vad är Sions vises protokoll?

Tänker ni alla verkligen bli lurad igen precis som med "svininfluensan"?

Dem enda som fick lida var dem som tog vaccinet och aldrig riktigt av "svininfluensan"

Inte ens under tiden med "spanskan sjukan" stämde inte vad media sa då, man fick redan då bära blöjmasken framför munnen och trodde verkligen att man gjorde något bra eller smart. Största avtalet människor dog av "vaccinet" mot "spanskan sjukan" än av just av "spanskan sjukan".

Den vanliga influensan säsongen börja snart på allvar här i Sverige, och man har större chans att man dör om man har tagit "vaccinet", och ni som kanske dör kommer räknas som ni har dött "med" covid19 och den vanliga influensan kommer inte nämnas, så alla som hör skitet kommer "tro" att ni var en person som INTE har tagit "vaccinet".

Det blir lättare att skriva in nya lagar för att tvinga "vaccinering" och hänga ut alla friska människor som inte tagit vaccinet som kriminella som ska straffas.

Då blir såna som jag jagade i samhället och ni alla andra som är fortfarande hjärndöd, kommer tycka att det är jättebra att man jagar såna som jag.

Den största vapnet som man har för att kontrollerar er är rädsla och fruktan och ert okunnighet och blind tillit till myndigheterna och regeringen och mainstream media.

Boken 1984 förvarnade om vad som kan hända om folket vägrar se sanningen i vitögot trots att sanningen är obehaglig.

“If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face—for ever.”
― George Orwell, 1984

“Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past.”
― George Orwell, 1984

“Freedom is the freedom to say that two plus two make four. If that is granted, all else follows.”
― George Orwell, 1984

“Being in a minority, even in a minority of one, did not make you mad. There was truth and there was untruth, and if you clung to the truth even against the whole world, you were not mad.”
― George Orwell, 1984

1 + 1 = 2

Hur än man vrider på det kommer svaret alltid vara 2, för sanningen bryr sig inte vad andra "tror" eller "känner" eller "åsikter".

"Covid-19: The Greatest Hoax in History The startling truth behind the planned world takeover"

greatesthoax.pdf (wordpress.com)

Tror är inte samma sak som att veta.

1 + 1 = Kommer alltid vara 2, även om myndigheterna eller regeringen eller mainstream media eller EU vill att vi ska "tro" något annat, och vara rädd för den som dem säger till oss att vara rädd för.

Patent Proves Vaxx is "Obedience" Training Platform | Digital Identity: The vision of the World Economic Forum - Christian Observer 

"History always repeats itself; this happens due to the ignorance of the many and brings about the suffering of those who knew…"

Tankar i samtiden och för framtiden: 2021 (hagenbo.blogspot.com) 

DAGS ATT SLUTA VARA RÄDD OCH KRÄVA FRIHETEN TILLBAKA.

Redigerad av Hey Arnold på svenska
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

12 timmar sedan, Hey Arnold på svenska skrev:

Vilka äger media?
Vilka äger bankerna?

Vilka kontrollerar utbildningen?
Vilka kontrollerar politiken?

Vad är false flag attack?
Vad är The HEGELIAN DIALECTIC?
Vad är Cognitive dissonance?
Vad är Agenda 2030?
Vad är Yellow journalism?

Vad är Sions vises protokoll?

 

 

Aaaah, så det faller tillbaka på gammal, hederlig antisemitism? Som forumets stolta resident Jew boy är jag inte särskilt förvånad att vi hamnar där. Ha en trevlig dag!

  • Tack! 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2 timmar sedan, Xersize skrev:

 

Aaaah, så det faller tillbaka på gammal, hederlig antisemitism? Som forumets stolta resident Jew boy är jag inte särskilt förvånad att vi hamnar där. Ha en trevlig dag!

Nu vet jag att du har aldrig tagit vaccinet, för du vill att alla andra ska ta den, för du vet vad som kommer hända dem.

Och som vanligt antisemitism är en påhittad ord.

"Anti-Semitism does not signify opposition to Semitism. There is no such thing. It is an expression we Jews use effectively as a smear W O R D used to brand as a bigot, like you guys, anyone who brings criticism against Jews. We use it against hate-mongers."

Harold Wallace Rosenthal.

"The W O R D anti-Semitism is another W O R D which should be eliminated from the English language. "Anti-Semitism" serves only one purpose today. It is used as a smear W O R D. When so-called or self-styled Jews feel that anyone opposes any of their objectives they discredit their victims by applying the W O R D anti-Semite or anti-Semitic through all the channels they have at their command and under their control. I can speak with great authority on that subject. Because so-called or self-styled Jews were unable to disprove my public statements in 1946 with regard to the situation in Palestine, they spent millions of dollars to smear me as an anti-Semite hoping thereby to discredit me in the eyes of the public who were very much interested in what I had to say. Until 1946 I was a little saint to all so-called or self-styled Jews. When I disagreed with them publicly on the Zionist intentions in Palestine I became suddenly Anti-Semite No. 1."

Benjamin H. Freedman.

"Well, it’s a trick, we always use it. When from Europe somebody is criticizing Israel, then we bring up the "Holocaust". When in this country people are criticizing Israel, then they are anti-Semitic. And the organization is strong, and has a lot of money, and the ties between Israel and the American Jewish establishment are very strong and they are strong in this country, as you know. And they have power, which is OK. They are talented people and they have power and money, and the media and other things, and their attitude is “Israel, my country right or wrong”, identification. And they are not ready to hear criticism. And it’s very easy to blame people who criticize certain acts of the Israeli government as anti-Semitic, and to bring up the Holocaust, and the suffering of the Jewish people, and that is justify everything we do to the Palestinians."

Shulamit Aloni.

Moritz Steinschneider skapade ordet antisemit 1860, och det råkade vara samma år som Edomite judar började kalla sig själva för israeliter och hebréer som är förstås inte sant, men man lyckades att ljuga och övertyga världen med just den lögnen.

När en jude kan inte vinna en debatt och då gråter han ut antisemit och använder offerkofta.  

Jag kommer aldrig luras att ta vaccinet, trots om deras media skriver såna dumma lögner Över fem miljoner har dött med covid-19 världen över (msn.com) 

"Med" är inte samma sak som dött "av.

Om du har feber och blir skjuten, och då har du dött med feber.

Ps om en "Jew Boy" bebis börja gråta om "förintelsen" tycker jag att alla ska först läsa det här THE HOLOCAUST FRAUD EXPOSED (chuckmaultsby.net) 

Jag har studerat över 5 år med det här, och vet nu med 100% säkerhet att "förintelsen är 100% hoax och det säger alla bevis och fakta.

"Förintelsen skulle ändå vara 100% omöjligt för tyskarna att utföra, för det är vetenskapligt helt omöjligt, och fysiskt helt omöjligt, och även matematiskt helt omöjligt.

1, Ge äkta bevis/fakta att gaskamrarna finns på riktigt.
2, Ge äkta bevis/fakta om riktiga gasoffer och inget annat.
3, Ge äkta bevis/fakta om riktiga överlevare/vittnen.
4, Ge äkta bevis/fakta om Tysk-erkännande.
5 Ge äkta bevis/fakta om hur riktigt gaskammare/kremering fungerar.
6, Ge äkta bevis/fakta om att "förintelsen" skulle vara vetenskapligt och fysiskt och även matematiskt möjligt.

Kan man lita på folk som följer detta? = Kol Nidre och Kvetching och Chutzpah och Talmud. 

THE TALMUD REVEALED (chuckmaultsby.net)

Noahide Laws Reflect Jewish Supremacism on Steroids (chuckmaultsby.net)

THE REVEALING BENJAMIN FREEDMAN SPEECH (chuckmaultsby.net)

EXPOSING JEWISH TYRANNY - THE ROSENTHAL REVELATION (chuckmaultsby.net)

This is what hate speech looks like - there is even a Håller med till 100%! for hate speech - the Håller med till 100%! is LOXISM. (chuckmaultsby.net)

Förneka sanningen kan inte rädda dig och ditt folk.

COMMUNISM IS JUDAISM'S BASTARD CHILD (chuckmaultsby.net)

DRESDEN HOLOCAUST (chuckmaultsby.net)

THE HOLODOMOR TRUTH (chuckmaultsby.net)

Solzhenitsyn Russo-Jewish History (chuckmaultsby.net)

The NAKBA - The Genocide of Palestinians by JEWS (chuckmaultsby.net)

HOLODOMOR IS THE UKRAINIAN Håller med till 100%! FOR DEATH BY STARVATION (chuckmaultsby.net)

Whats the Real Story About the Armenian Genocide? (chuckmaultsby.net)

A CLOSER LOOK AT KRYSTALLNACHT 1938 (chuckmaultsby.net)

IMMIGRATION, MULTICULTURALISM and DIVERSITY IS ACTUALLY WHITE GENOCIDE BEING PERPETRATED BY JEWS (chuckmaultsby.net)

TELL THE TRUTH SHAME THE DEVIL by Gerard Menuhin (chuckmaultsby.net)

Sanningen är mitt framför näsan på er alla, och sanningen kommer inte försvinna bara för ni förnekade den.

Vilka tror ni står bakom "vaccinet"?

Covid-19 Was Planned To Usher In The New World Order (chuckmaultsby.net) 

Ledtråd = Samma sort av "folk" som gjorde äkta folkmord under hela 1900talet.

Ni som förnekar är säkert judar som låtsas vara svenskar, för det är inget nytt genom historien.

Redigerad av Hey Arnold på svenska
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det roligaste med den här snubben var två saker:

a) hans bruk av citationstecken
b) att hans intressen sträckte sig från Hegel till Hey Arnold.

Att han totalt missförstått citationstecken, Hegel och säkert även Hey Arnold är en annan femma. Men roligt var det, iallafall. Tyvärr var det också djupt deprimerande.

Tack för att ni argumenterade emot honom. Det betydde säkert inte något för honom, men det betyder mycket för oss som fortfarande tror att världen i sak är en godhjärtad plats.

  • Gilla 1
  • Tack! 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänta bara tills ni får reda på den riktiga konspirationen: för att förena ett folk krävs en gemensam fiende, och han var endast ett andrakonto jag skapade för att kunna banna någon offentligt, och få folkets jubel.

Nä. Skoja.

Jag hade faktiskt lust att göra mig av med honom men fann ingen paragraf i reglerna som var stark nog att grunda det på, annat än att han var en jobbig jävel. Men när han börjar förneka förintelsen och trakasserar medlemmar i samma veva, då räcker det. Han hade inte världens bästa track record tills dess, heller, så det var lika bra.

Jag borde väl sitta och redigera bort länkarna men fan alltså, det är ju en helkvälls arbete och jag vill inte gärna finsortera vilka länkar som var oskyldiga och vilka inte. Det är nog inga trevliga sidor det leder till och i moderna tiders cookiefrenzy får man nog rätt störda resultat på sina googleads under lång tid framöver även med privatläge påslaget.

Tills dess uppmanar jag er att inte klicka på saker och gå och vaccinera er. Men resultaten visar ju bara en tomte som inte gjort det, så.

Jag är stolt över er :)

  • Gilla 1
  • Tack! 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
8 timmar sedan, dibel skrev:

Äh, alla vet ju att det är Bestens Märke och att ingå i the New World Order (vilka vi alla VET ligger bakom) som gäller om man vaccinerar sig. ;)

:rolleyes:

--

Tog tredje dosen i söndags, de bytte från Pfizer till Moderna. Jag hade hört talas om att det skulle ge bättre heltäckningsskydd med olika sorter efter sina två första så det lät inte orimligt när de argumenterade för det. Jag visste däremot inte vilka biverkningar det skulle ge den här gången, men naturligtvis blev det lika illa som de två första gångerna. Eller ja, första var ju värst, men det här var väl som nummer två kanske. Somnade flera gånger under arbetsdagen, ofta en timme i taget, så det blev ju inte mycket av det hela förutom att vara med på morgonmötet där jag påstod likt en annan Mowgli att "jag mår fint, jag är nog tuffare än somliga tror" varpå jag direkt somnade när jag hade lagt på.

Likt så ofta förr (nära 100% av de få gånger jag faktiskt varit sjuk de senaste 10 åren) skrev jag inte upp mig som sjuk utan tog lön. Det kanske går vettigare till på seriösa arbetsplatser — vad vet jag, det här är ju den första jag haft — men på alla andra ställen har det mest alltid varit ett jävla tjafs kring saker att jag hellre antingen bluffat mig till lön eller skitit i det helt och hållet och påstått att jag jobbat andra timmar eller inga timmar. Kostar bra mycket mindre livskraft att ljuga till sin nackdel än att skrika sig hes till sin fördel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag har fått 2 doser hittills och ska ta dos 3. Jag åkte på Covid via jobbet i slutet på januari dock och är glad att jag hade tagit vaccinet, för jag fick lindriga symptom; hade bara huvudvärk, en jävla hosta och feber i någon vecka. Med tanke på att jag är relativt ung och hälsosam så hade jag säkert inte dött även utan vaccinet, men jag hade kunnat bli sjukare i alla fall och det är jag glad att jag slapp.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...