Jump to content

Är du vaccinerad mot covid-19?


Misterwhoopee
 Share

Är du vaccinerad mot covid-19?  

23 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vad skönt och praktiskt det måste vara att ha hittat en enda sida som sköter precis allt ens tänkande åt en! Tänk om jag hade hittat nåt sånt tidigare, då hade jag kunnat vara stensäker på alla funderingar man haft genom livet. Men, alla är väl inte så lyckligt lottade, förstår jag. Vi andra är ju inte mer än en fårskock utan förmåga att tänka, till skillnad från dig som inte ens behöver försöka. :rolleyes:

Står det nåt om Palmemordet där också? Och hur många bultar finns det i Ölandsbron? Kan du inte snälla gå och kolla det på din allvetande sida? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2021-10-19 at 00:45, Hey Arnold på svenska skrev:

Jag kommer aldrig ta "vaccinet" så enkelt är det.

 

Det är absolut inom din frihet och dina rättigheter att vägra ta vaccinet. Du kommer inte kunna straffas för det i lag så det är helt okej. Dock kommer du få ta alla sociala konsekvenser av detta; inte bli insläppt på konserter, teater eller andra sociala tillställningar, inte ha möjligheten att resa, oliktänkande i din närhet som inte vill umgås med dig, definitivt skylla dig själv om du hamnar på intensiven för att du blivit sjuk av någon annan jubelidiot som tänker likadant etc.

 

Jag önskar aldrig någonsin död på någon, men folk med ditt egocentriska och oerhört bristfälliga tankesätt borde, och kommer förhoppningsvis, falla offer för Darwinismens "starkast överlever" innan du hinner göra seriös skada på någon annan eller till och med samhället i sin helhet via dina idiotiska handlingar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Vi andra är ju inte mer än en fårskock utan förmåga att tänka" = Allmänheten som litar blint på officiella sidor och myndigheterna och mainstream media.

Brother Nathanael Channel - Biden’s Booster Deception

Brother Nathanael Channel - Videos

Ni alla får skriva vad ni vill och få förolämpa mig hur mycket ni vill, men sanningen ändras ändå inte, för sanningen bryr sig inte om era känslor eller åsikter.

Jag tycker synd om er alla vad ni har gjort mot era kroppar, men en dag kommer ni förstå vilken misstag ni hade gjort och kommer ångra ert stort.

hegelian dialectic at DuckDuckGo

False flag at DuckDuckGo

covid 19 hoax at DuckDuckGo 

agenda 2030 hoax at DuckDuckGo

Bill Gates Admits Vaccines Are Used for Human Depopulation! - YouTube

19 yo didn’t want the COVID "vaccine" and held out as long as she could... (brandnewtube.com)

Covid-19 Was Planned To Usher In The New World Order (chuckmaultsby.net) 

1 Skapa problemet med att sprida "covid 19" genom media.
2 Styr folkets reaktion mot rädsla och ångest och stress.
3 Kom med lösningen som är "vaccinet" och ta över folkets frihet som dem ger upp utan motstånd.

Det är så enkelt att förstå.

Redigerad av Hey Arnold på svenska
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

21 timmar sedan, Hey Arnold på svenska skrev:

"Vi andra är ju inte mer än en fårskock utan förmåga att tänka" = Allmänheten som litar blint på officiella sidor och myndigheterna och mainstream media.

Brother Nathanael Channel - Biden’s Booster Deception

Brother Nathanael Channel - Videos

Ni alla får skriva vad ni vill och få förolämpa mig hur mycket ni vill, men sanningen ändras ändå inte, för sanningen bryr sig inte om era känslor eller åsikter.

Jag tycker synd om er alla vad ni har gjort mot era kroppar, men en dag kommer ni förstå vilken misstag ni hade gjort och kommer ångra ert stort.

hegelian dialectic at DuckDuckGo

False flag at DuckDuckGo

covid 19 hoax at DuckDuckGo 

agenda 2030 hoax at DuckDuckGo

Bill Gates Admits Vaccines Are Used for Human Depopulation! - YouTube

19 yo didn’t want the COVID "vaccine" and held out as long as she could... (brandnewtube.com)

Covid-19 Was Planned To Usher In The New World Order (chuckmaultsby.net) 

1 Skapa problemet med att sprida "covid 19" genom media.
2 Styr folkets reaktion mot rädsla och ångest och stress.
3 Kom med lösningen som är "vaccinet" och ta över folkets frihet som dem ger upp utan motstånd.

Det är så enkelt att förstå.

Alltså inget illa om autism men jag tror inte din diet funkar kompis

  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2021-10-26 at 19:36, Henkibojj skrev:

Att du är ute och cyklar? Ja, nä, det har vi märkt inte kommer ändras.

Ni kommer förstå en dag att det var alltid ni andra som var ute och cyklade och tills slut kraschade, och det är tråkigt tycker jag men kan inte göra något åt saken.

Jag är glad att jag har aldrig tagit "vaccinet" och kommer aldrig göra det, trots när "myndigheterna" och "regeringen"  kommer försöka tvinga in skitet på ett eller annat sätt, som att stjäla din frihet och begränsa din rörlighet, men trots det säger "dem" att det är inte tvång med att ta "vaccinet" och istället använder utpressning mer och mer mitt framför näsan på alla, som bara "en fårskock utan förmåga att tänka" kan inte se.

Ni alla kan börja göra ert egen undersökning men ni måste hålla ert borta från "myndigheterna" och "regeringen".

Allt fakta finns om ni söker efter den, för glöm inte att "Fakta upphör inte att existera eftersom de ignoreras."

Fortsätt ni förolämpa mig för jag bryr mig inte, för varför skulle jag bryr mig, när ni alla vet absolut inget om "vaccinet" eller om "Covid19" eller om att "myndigheterna" och "regeringen" kan man inte lita på.

Varför slipper alla som inte tagit "vaccinet" biverkningar och svagare immunförsvar och högre dödlighet i samhället?

The Georgia Guidestones 

MAINTAIN HUMANITY UNDER 500,000,000 
IN PERPETUAL BALANCE WITH NATURE 

guidestones georgia text at DuckDuckGo

Full text of "georgia_guidestones" (archive.org)

Nicholas Rockefeller admitted the elite's goal is a 100% microchipped and enslaved World population - YouTube

iu (952×960) (duckduckgo.com)

iu (1024×591) (duckduckgo.com)

iu (500×745) (duckduckgo.com)

Förnekar allt ändras inget med sanningen, för sanningen bryr sig inte om era känslor eller okunniga åsikter.

Mitt råd för er alla är aldrig ta några fler vacciner.

Men lyssnar ni inte på varningen och ligger sen i ert dödsbädd mycket tidigare än förväntat, ska ni tänka tillbaka till den här varningen som ni vägrade lyssna på, bara för att den inte kom från  "myndigheterna" och "regeringen".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

21 timmar sedan, Hey Arnold på svenska skrev:

Ni kommer förstå en dag att det var alltid ni andra som var ute och cyklade och tills slut kraschade, och det är tråkigt tycker jag men kan inte göra något åt saken.

Jag är glad att jag har aldrig tagit "vaccinet" och kommer aldrig göra det, trots när "myndigheterna" och "regeringen"  kommer försöka tvinga in skitet på ett eller annat sätt, som att stjäla din frihet och begränsa din rörlighet, men trots det säger "dem" att det är inte tvång med att ta "vaccinet" och istället använder utpressning mer och mer mitt framför näsan på alla, som bara "en fårskock utan förmåga att tänka" kan inte se.

Ni alla kan börja göra ert egen undersökning men ni måste hålla ert borta från "myndigheterna" och "regeringen".

Allt fakta finns om ni söker efter den, för glöm inte att "Fakta upphör inte att existera eftersom de ignoreras."

Fortsätt ni förolämpa mig för jag bryr mig inte, för varför skulle jag bryr mig, när ni alla vet absolut inget om "vaccinet" eller om "Covid19" eller om att "myndigheterna" och "regeringen" kan man inte lita på.

Varför slipper alla som inte tagit "vaccinet" biverkningar och svagare immunförsvar och högre dödlighet i samhället?



The Georgia Guidestones 

MAINTAIN HUMANITY UNDER 500,000,000 
IN PERPETUAL BALANCE WITH NATURE 

guidestones georgia text at DuckDuckGo

Full text of "georgia_guidestones" (archive.org)

Nicholas Rockefeller admitted the elite's goal is a 100% microchipped and enslaved World population - YouTube

iu (952×960) (duckduckgo.com)

iu (1024×591) (duckduckgo.com)

iu (500×745) (duckduckgo.com)

Förnekar allt ändras inget med sanningen, för sanningen bryr sig inte om era känslor eller okunniga åsikter.

Mitt råd för er alla är aldrig ta några fler vacciner.

Men lyssnar ni inte på varningen och ligger sen i ert dödsbädd mycket tidigare än förväntat, ska ni tänka tillbaka till den här varningen som ni vägrade lyssna på, bara för att den inte kom från  "myndigheterna" och "regeringen".

"Alltså" vilka "jävla" människor "det" finns.

 

akshuly.png

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

22 timmar sedan, Hey Arnold på svenska skrev:

Men lyssnar ni inte på varningen och ligger sen i ert dödsbädd mycket tidigare än förväntat, ska ni tänka tillbaka till den här varningen som ni vägrade lyssna på, bara för att den inte kom från  "myndigheterna" och "regeringen".

Ska komma ihåg att varningen kom från "Hey Arnold på svenska"

Inte "myndigheterna", "regeringen" eller alla eniga världsledande vetenskapsmän och läkare. Nej, det kom från han som kallar oss får för att vi följer vetenskapen och sunt förnuft med hjälp av fakta från egna erfarenheter i verkligheten. Han som själv blint förlitar sig på självutnämnda experter på internet som utan någon som helst rimlig backup hittar på och sprider massa goja, samt slumpmässiga idioter som gör konspirationsvideos där saker tas ur kontext eller någon kanske bara sagt fel.

Jag själv, och flera omkring mig har haft Covid19 och det är inget att leka med. Jag jobbar på sjukhus och har med egna ögon sett hur illa det tar på så många och vilket jobb alla sköterskor och läkare och terapeuter gör för att rädda stackarna, och att en kylbil hyrdes in för att bårhuset blev överfullt när det var som värst.

Om du inte litar på "myndigheterna" och "regeringen", lämna din skärm och ditt tangentbord ett tag, bege dig ut i verkligheten och fråga faktiska människor vad dom själv upplevt. Du kan ju inte mena att alla miljoner arbetarklassmänniskor runtom hela världen med dessa erfarenheter är en del av new world order.

Om du säger att vi är trångsynta och ska "öppna våra sinnen för att vi kan ha fel" måste du ju öppna upp själv också för att inse att det kanske är du som har fel ändå.
Jag köper att flera regeringar utnyttjar detta för att roffa åt sig mer makt och begränsa folks friheter. Kanske viruset var skapat av människor och kanske till och med medvetet smittat människor i något experiment i Kina (stort KANSKE). Men att alllting skulle vara påhittat för att lura på folk ett vaccin som tar död på folk och därmed minskar världspopulationen? Lägg av.

Du är fåret.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

3 timmar sedan, VickeX skrev:

Ska komma ihåg att varningen kom från "Hey Arnold på svenska"

Inte "myndigheterna", "regeringen" eller alla eniga världsledande vetenskapsmän och läkare. Nej, det kom från han som kallar oss får för att vi följer vetenskapen och sunt förnuft med hjälp av fakta från egna erfarenheter i verkligheten. Han som själv blint förlitar sig på självutnämnda experter på internet som utan någon som helst rimlig backup hittar på och sprider massa goja, samt slumpmässiga idioter som gör konspirationsvideos där saker tas ur kontext eller någon kanske bara sagt fel.

Jag själv, och flera omkring mig har haft Covid19 och det är inget att leka med. Jag jobbar på sjukhus och har med egna ögon sett hur illa det tar på så många och vilket jobb alla sköterskor och läkare och terapeuter gör för att rädda stackarna, och att en kylbil hyrdes in för att bårhuset blev överfullt när det var som värst.

Om du inte litar på "myndigheterna" och "regeringen", lämna din skärm och ditt tangentbord ett tag, bege dig ut i verkligheten och fråga faktiska människor vad dom själv upplevt. Du kan ju inte mena att alla miljoner arbetarklassmänniskor runtom hela världen med dessa erfarenheter är en del av new world order.

Om du säger att vi är trångsynta och ska "öppna våra sinnen för att vi kan ha fel" måste du ju öppna upp själv också för att inse att det kanske är du som har fel ändå.
Jag köper att flera regeringar utnyttjar detta för att roffa åt sig mer makt och begränsa folks friheter. Kanske viruset var skapat av människor och kanske till och med medvetet smittat människor i något experiment i Kina (stort KANSKE). Men att alllting skulle vara påhittat för att lura på folk ett vaccin som tar död på folk och därmed minskar världspopulationen? Lägg av.

Du är fåret.

"alla eniga världsledande vetenskapsmän och läkare" = Som sitter ihop med "myndigheterna" och "regeringen".

Om du vill veta vilka styr sen  "myndigheterna" och "regeringen" behöver du bara "Follow the Money".

"Jag själv, och flera omkring mig har haft Covid19 och det är inget att leka med. Jag jobbar på sjukhus och har med egna ögon sett hur illa det tar på så många och vilket jobb alla sköterskor och läkare och terapeuter gör för att rädda stackarna, och att en kylbil hyrdes in för att bårhuset blev överfullt när det var som värst." = Viken dålig lögn.

"utan någon som helst rimlig backup" = Du har inte ens sett och lyssnat på någon av såna videos, men förstås skulle du försöka skulle din hjärna stänga av efter 5 sekunder och stänga av videon direkt för du vill helst lyssna på "myndigheterna" och "regeringen".

"alla miljoner arbetarklassmänniskor runtom hela världen med dessa erfarenheter är en del av new world order." = Det är dem utan att veta om det.

"något experiment i Kina" = Det är dumheter har jag insett för om "covid19" skulle vara äkta och på något sätt och kunde sprida en riktigt pandemi, skulle den "Först" spridit över hela Kina och resten av Asien "först" innan den ens kommer i närheten av Europa. Men istället har den bara "hoppat" till olika länder och hoppat över länder och det gör inte en riktig pandemi.

"Men att allting skulle vara påhittat för att lura på folk ett vaccin som tar död på folk och därmed minskar världspopulationen?" = Tror du att "myndigheterna" och "regeringen" skulle berätta det till dig?. Tror du att "media" kommer avslöja det och ge dig äkta fakta och riktiga siffror?

Läs allt det här innan du svarar = Covid-19 Was Planned To Usher In The New World Order (chuckmaultsby.net) 

Perfekta utmaningen för att visa mig att ni är inte "trångsynta" 

Cognitive dissonance at DuckDuckGo

Cognitive dissonance covid19 at DuckDuckGo

Redigerad av Hey Arnold på svenska
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

 

"Dear Covidian,

You know who you are.

You are the one who hangs on every "Håller med till 100%!" of the oh-so-authoritative CDC.

You adore that money-grubbing, vaccine-peddling midget St. Anthony Falsie --
perhaps even pleasuring yourself to the sound of his raspy voice.

You lecture all of us to “follow the science” when you yourself have
actually never examined any real science regarding this matter.

You trust the multi-millionaire talking-heads on your TV set while reflexively
denigrating critical independent thinkers as “conspiracy theorists.”

You dismiss us as "paranoid" for claiming it's a hoax -- as you nervously
piss your pink panties over every breathless news report of a new "surge" in cases.

You obediently and gladly wear those silly useless masks and
“social distance” – even when you are not required to.

You have a virtue-signalling "Thank You Health Care Heroes" sign on your front lawn.
Evidently, dutifully showing up for work and euthanizing elderly flu victims
in between "Tik Tok" dance videos is now considered "heroism."

You cast dirty looks at us nostril cheaters as you bathe in hand sanitizer.

You abusively isolated your elderly parents or grandparents
simply because you were ordered to.

You allowed the "powers that be" to steal your Christmas, Thanksgiving, graduations,
weddings, birthday parties, funerals and other family events.

You alienated family members who dared to think for themselves.

You screwed up your own children – stunting their scholastic growth, ruining
their sports seasons, and turning them into pussified germophobes during their formative years.

And now, after 18 months of this geo-political con-job designed to control society
and transform political & economic systems worldwide; and even after you
obediently took your “magic jab” in the arm – you are again pissing and moaning
about “The Delta Variant” and aggressively virtue-shaming us rational folks for
not submitting to a “Fauci Ouchie.”

“Anti-vaxxers” are putting society at risk! They pose
a health risk to the public. They must be compelled!”

No, not exactly, my dear normie. With no due respect, the mob morality of your
commie cult really disgusts those of us who dare to think – and those of us who
still hold to quaint outdated ideals such as liberty and "conspiratorial" notions
such as mistrusting powerful people and institutions. You know, this attitude we
have that we once proudly called Americanism.
 
 
Have you forgotten Ben Franklin's timeless proverb?
"Those who would give up essential liberty, to purchase a little
temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
 
If you want to know who the true public menace is, have a look in the mirror, normie.
It is YOU! Your mental laziness, moral cowardice and irrational obedience
to the New York Times and the TV screen is – more so than any government
mandate or armed Federal agent could ever be -- the true foundation upon
which the horrible and unnecessary tyranny of the past couple of years has succeeded..."
Redigerad av Hey Arnold på svenska
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

USA ger klartecken för covidvaccin till femåringar (msn.com)

"Den amerikanska läkemedelsmyndigheten FDA godkänner att Pfizer/Biontechs vaccin mot covid-19 ges till barn mellan fem och elva år, skriver CNBC. Beslutet innebär att ytterligare 28 miljoner barn i USA kan vaccineras.

Enligt Wall Street Journal kan de första doserna till barn i åldersgruppen ges inom några dagar."

Nu är ni väl lyckliga att flesta av dessa barn kommer inte hinna bli vuxna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

4 timmar sedan, Hey Arnold på svenska skrev:

Nu är ni väl lyckliga att flesta av dessa barn kommer inte hinna bli vuxna?

Jag hade varit glad om du som barn inte hann bli vuxen. Att barn går bort behöver därför inte nödvändigtvis vara en negativ sak, det beror på vilken typ av vuxna de hade blivit om de fått chansen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

20 timmar sedan, Xersize skrev:

Jag hade varit glad om du som barn inte hann bli vuxen. Att barn går bort behöver därför inte nödvändigtvis vara en negativ sak, det beror på vilken typ av vuxna de hade blivit om de fått chansen.

"Jag hade varit glad om du som barn inte hann bli vuxen." = Jag tar det som komplimang, för du visar nu för alla att du är en hemsk person som önskar livet av en annan person. Tack så mycket.

"Att barn går bort behöver därför inte nödvändigtvis vara en negativ sak, det beror på vilken typ av vuxna de hade blivit om de fått chansen." = Om du märker inte ens hur efterblivet det var, förstår jag nu mycket väl varför du tar "vaccinet".

Redigerad av Hey Arnold på svenska
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur hänger kopplingen mellan en samling av barnprogram från 90-talet ihop med antivax? Tror du allvarligt att du "övertalar" folk och "bevisar" någonting genom att länka till videos som enbart stödjer din syn?

 

Tror på riktigt att det enda som går att hoppas på i ditt fall är att du inte tar upp en IVA-plats om du drabbas av covid pga ditt egna själviska agerande.

Post image

 

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

15 timmar sedan, Hey Arnold på svenska skrev:

"Jag hade varit glad om du som barn inte hann bli vuxen." = Jag tar det som komplimang, för du visar nu för alla att du är en hemsk person som önskar livet av en annan person. Tack så mycket.

"Att barn går bort behöver därför inte nödvändigtvis vara en negativ sak, det beror på vilken typ av vuxna de hade blivit om de fått chansen." = Om du märker inte ens hur efterblivet det var, förstår jag nu mycket väl varför du tar "vaccinet".

Du kan kalla mig hemsk, jag kallar mig pragmatisk; om en person i slutändan orsakar hundratals människors död så ser jag hellre att den ensamma personen går bort innan den får chansen. Offra en för att rädda flera, kort och gott sagt.

 

Nu säger jag inte ATT du kommer vara ansvarig för hundratals människors död, inte ens en enda människa, men om du medvetet låter bli att både vaccinera dig samt att följa restriktioner och rekommendationer så ökar risken markant för att du smittar ner andra, och av dessa kan en kedjereaktion skapas där en eller flera dör. Det är inte en konspiration, det är inte ett overkligt scenario - det är högst troligt.

  • Tack! 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

25 minuter sedan, Xersize skrev:

Du kan kalla mig hemsk, jag kallar mig pragmatisk; om en person i slutändan orsakar hundratals människors död så ser jag hellre att den ensamma personen går bort innan den får chansen. Offra en för att rädda flera, kort och gott sagt.

 

Nu säger jag inte ATT du kommer vara ansvarig för hundratals människors död, inte ens en enda människa, men om du medvetet låter bli att både vaccinera dig samt att följa restriktioner och rekommendationer så ökar risken markant för att du smittar ner andra, och av dessa kan en kedjereaktion skapas där en eller flera dör. Det är inte en konspiration, det är inte ett overkligt scenario - det är högst troligt.

Clips from "The Hamburg Syndrome" (1979), German pandemic Sci-Fi film - YouTube

Fruktan + Rädslor + paranoia = New World Order.

Du behöver läsa om predictive programming.

Det finns 0% fakta att folk dör på grund av någon som inte tar "vaccinet".

Covid-19 Was Planned To Usher In The New World Order (chuckmaultsby.net)

Breakthrough COVID Cases in Massachusetts: Newest Numbers – NBC Boston

"The mainstream media and the globalists will argue that there is “no evidence” that the mRNA vaccines will cause deadly side effects or infertility. I would argue back that there is NO EVIDENCE that they are safe. Most vaccines are tested over the course of 10-15 years before they are released to the public for use. The covid vaccines were unleashed on the public within months. Honestly, I have no intention of acting as a guinea pig for an untested vaccine.

 
But what if the elites know exactly what the side effects will be? What if the vaccines are a pivotal part of their “Great Reset?”"
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...