Jump to content

Vietcong, behöver hjälp.


Carolus XII rex suenica
 Share

Recommended Posts

När helikoptern har störtad och när man har intagit ruin borgen och springer i tunnlarna för att leta efter överlevadne gullingar, vad gör jag? jag sitter fast i det där vatten stället men det verkar inte finnas någon utgång..

vet ej, jag har tyvärr bara spelat mp... hur långt är det tills man kommer dit du är?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni någonsin e i öst länderna med soppig valuta, köp då spel! man kan få fina orginal spel för inte mer en 10an!

Nej det är inte originalspel, det är piratkopior...

Fast dom bränner inte spelen som man gör i sverige utan dom "pressar" skivor.

De använder alltså stora maskiner till sin hjälp som trycker ut en skiva var 10:e sekund.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det är inte originalspel, det är piratkopior...

Fast dom bränner inte spelen som man gör i sverige utan dom "pressar" skivor.

De använder alltså stora maskiner till sin hjälp som trycker ut en skiva var 10:e sekund.

jaha, men dom ser ju verkligen lika ut om man har orginalspelet brevid sig.. :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhmmm... -_- Vietcong har redan släppts.... :(

Nääääääähääää ruuuuu!!!!! :angry: det skulle först ha släppts 29 mars men blev flyttat till 11 april, och sen till 16 April, och jag var på Game butiken på Marieberg igår och fråga efter spelet...och då sa de att datumet hade flyttats åter ;) till 25 april!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nääääääähääää ruuuuu!!!!! :( det skulle först ha släppts 29 mars men blev flyttat till 11 april, och sen till 16 April, och jag var på Game butiken på Marieberg igår och fråga efter spelet...och då sa de att datumet hade flyttats åter ;) till 25 april!!!!!!

Men jag har sett det i affären... -_- Mystiskt... :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...