Jump to content
Xersize

Udda bekännelser

Recommended Posts

7 timmar sedan, Henkibojj skrev:

Om det inte gått för långt kan jag stävja det genom att hastigt värma mig, oftast med händerna på benen eller en filt/tröja. Det är väl samma fenomen antar jag, bara att mitt är över benen och ditt resten av kroppen. Det händer mig aldrig om bara armarna fryser.

Hmm, köld och tarmtömning kanske går hand i hand?

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Detta känner jag också igen! Kalla ben och bål/ländrygg framkallar bukras! Men om man lyckas hålla sig och blir varm så återgår allt till det normala.

• Gilla 1

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
17 timmar sedan, Kebab skrev:

Detta känner jag också igen! Kalla ben och bål/ländrygg framkallar bukras! Men om man lyckas hålla sig och blir varm så återgår allt till det normala.

Owyäh, det är ett fenomen alltså! Låter revolutionär av någon anledning, men jag kan inte se varför.

• Gilla 1

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
11 timmar sedan, Henkibojj skrev:

Owyäh, det är ett fenomen alltså! Låter revolutionär av någon anledning, men jag kan inte se varför.

Ett klassiskt exempel från när man var liten var när man åkte pulka och det kom in snö mellan byxor och jacka. Som vuxen känner jag det mest när man har badat och sitter med blöta badbyxor på stranden. 

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
14 timmar sedan, Kebab skrev:

Som vuxen känner jag det mest när man har badat och sitter med blöta badbyxor på stranden. 

.... Där sa du fan något. Det har jag inte ens reflekterat över men du har fan rätt.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
35 minuter sedan, Xersize skrev:

.... Där sa du fan något. Det har jag inte ens reflekterat över men du har fan rätt.

:lol:
Och inte blir det väl bättre av att killar oftast sitter i den optimala defekeringsställningen heller:

Dölj innehåll

depositphotos_139022690-stock-photo-boy-65385724.cms

• Gilla 1
  • Haha 1

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Helt riktigt, känns egentligen som att man inte ger kroppen en ärlig chans att hålla emot de naturliga behoven. :withstupid:

• Gilla 1

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
2020-10-08 at 19:10, Kebab skrev:

Helt riktigt, känns egentligen som att man inte ger kroppen en ärlig chans att hålla emot de naturliga behoven. :withstupid:

Att bero på ett och två, visst sjutton var det du som vid något tillfälle tvingades köra en etta precis efter att ha stigit av en buss, och skrev en mycket målande beskrivning av händelseutvecklingen därförinnan? 🏆

• Haha 1

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor