Jump to content

GOD JUL ÖNSKAR GTASAJTENS MODCREW!


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Ja, bättre sent än aldrig heter det ju, men några länder firar ju den 25:e och även vi forumiter kanske har både lilljul, förjul, efterjul och reservhjul.

Själv firade jag julen i föräldrahemmet med alla syskon och deras knoddar. Skrikåldern är förbi för de flesta så numera är det mest gulligt att se dem leka och prata med varandra.

Nyåret kommer jag fira i Tyskland, med sällskap. Vi hade högre planer men såhär års är det hopplöst att få tag i vettiga flygbiljetter. I vår kommer jag jobba som tyskalärare och prova på en annan typ av tillvaro. Hoppas det går bra.

Såhär i juletider förstår jag om man vill ha något som värmer kropp och själ. Håll därför tillgodo med en riktigt fin brasa som kan få gå på repeat i ert vardagsrum.

GOD JUL ÖNSKAR GTASAJTENS MODCREW! ^_^

 

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

God jul! 😍

23e spenderade jag med syskon, syskons barn och mor, 24e åkte vi till Härnösand och spenderade dagen med min sambos pappa och syskon och igår den 25e hade vi bjudning här hemma för hennes mamma och den sidan av hennes familj. Skönt att faktiskt vara hemma en dag till skillnad från allt rännande som tillhör den här högtiden.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...