Jump to content

Vilken konsol kommer du att spela på?


Henkibojj
 Share

Konsoler  

15 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

En sån här tråd brukar dyka upp lite då och då inför sådana här releaser, så det är lika bra att sätta igång! :mf_doof: Jag inkluderade även en poll för att få lite diskussion i det hela, om det är av intresse.

playstation_white_zps4e280215_1250691_2.png

Medlemsnamn, Playstation-ID och Rockstar SC-namn

Henkibojj - Henkibojj - Henkibojj

Merkky - markujuntunen - Merkky

 

XBOX360_zps146883b2_1250691_1.png

Medlemsnamn, Gamertag och Rockstar SC-namn

A - B - C

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PS4 all day. PC när det nu kommer dit. Online lär jag spela, kanske inte supermycket på PS4 då jag generellt inte orkar betala regelbundet för att få spela online, men nån månad här och nån månad där beroende på vilka jag har att spela med. ☺️ PSID är markkujuntunen (väntar fortfarande på att funktionen att kunna byta namn, inte klockrent att ha sitt fulla namn på PS+. missförstod allt när jag först gjorde kontot way back when), Merkky på RSC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med tanke på att jag inte har någon av de senaste konsolerna, och att spelet inte lär släppas till PC, kommer jag tråkigt nog inte spela det alls. Känns inte riktigt värt att köpa en konsol enbart för att spela Red Dead 2.

Om det mot all förmodan skulle släppas till PC däremot kommer jag köpa det, för det ser jäkligt rock n roll ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

26 minuter sedan, xstreem skrev:

Med tanke på att jag inte har någon av de senaste konsolerna, och att spelet inte lär släppas till PC, kommer jag tråkigt nog inte spela det alls. Känns inte riktigt värt att köpa en konsol enbart för att spela Red Dead 2.

Om det mot all förmodan skulle släppas till PC däremot kommer jag köpa det, för det ser jäkligt rock n roll ut.

Köp nåt så billigt som möjligt på blocket, spela ett halvår och sälj det sen. Hela affären kan kosta dig tvåhundra spänn. Eller gå plus, om du har tur.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2 timmar sedan, Xersize skrev:

Jag är PC-spelare och kan verkligen inte hantera spel som GTA, RDR och andra spel där precision behövs på konsol. Jag kan inte sikta, det går bara inte. Kommer det på PC så vill jag jättegärna ha det, men jag kan inte tänka mig att det kommer släppas till datorn.

Brukar finnas autoaim i viss mån. Det fanns i RDR och GTA 3-5. Jag stänger av det där jag kan, men ibland bryr jag mig mindre och låter det flyta på bättre istället för att envisas med frisikte :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...