Jump to content

Förstapersonsläge finns tillgängligt i hela spelet


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Nu kanske det här var old news, men inte för mig. Visste ni att man precis som i GTA Vs moderna versioner kommer att kunna spela Red Dead Redemption i förstapersonsläge? :o Enligt Kotaku är det iallafall så.

"I toyed with the game’s camera settings: three levels of zoom and then first-person. The entire game can be played from that perspective, a la the new-gen and PC versions of Grand Theft Auto V."

Hur använder ni förstapersonsläget i GTA V? Jag har det bara i singleplayerläget till fots och möjligen om jag vill ha det i cockpit till helikopter och flyg, för specifika syften. Att åka omkring i bilar på det sättet är bara svårt och leder till bilkrascher inom en minut eftersom man knappast tittar sig omkring efter trafiken. Det är fullt möjligt att jag kommer att använda det desto mer i detta spel, för en rikare upplevelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis som du använder jag det bara vid några få tillfällen i V, som till fots eller i flygplan och enbart i single player. I bilar är det bara besvärligt. Kan tänka mig att det är lite lättare att använda i RDR då man rider istället för kör bil, och särskilt när man är ute och upptäcker världen. När det kom till V hade jag redan upplevt det mesta världen hade att erbjuda så det blir lite annorlunda nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...