Jump to content
Mark

Banna dibel

5 inlägg i denna tråd

På riktigt.

Han är bannad från Facebook och Flashback, och han sprider hat på Twitter. Varför i hela fridens namn är han inte bannad här?

Ju fler forum han får att sprida sin skit desto mer less blir han.

På riktigt, det är för hans eget bästa.

Redigerad av Mark

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Regelbrott som begås på sajten behandlas på sajten. Vad som sker på Twitter etc kanske inte uppskattas, men så länge det inte sker något här kommer det inte att göras något åt saken. Emellanåt har vi behövt kliva in och ge varningar, men på sistone har det inte varit tillräckligt stora saker för att ge en ban. Alldeles nyligen länkade han till någon vit makt-musik som jag såg först ett par veckor senare, vilket resulterade i en muntlig varning för att jag inte orkade ta debatten och hålla på med verktygen för det. Slött kanske, men det har åtminstone inte blivit något mer sådant sen dess. Nästa gång blir det inte lika mjuk behandling.

Time will tell.

• Gilla 1

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Inte bannad från Facebook. Frivillig exil.

Tillägg: Allt jag gör dedikeras till mina fans och mina haters.

Redigerad av dibel

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Regelbrott eller ej så känns det i vilket fall som den från början skämtsamma betäckningen "dibelsajten" har fått ett helt annat skimmer över sig...

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
14 timmar sedan, Misterwhoopee skrev:

Regelbrott eller ej så känns det i vilket fall som den från början skämtsamma betäckningen "dibelsajten" har fått ett helt annat skimmer över sig...

Insåg nu att ett felstavat ä ibland kan innebära en ganska stor skillnad i betydelse... :withstupid:

• Gilla 1
  • Ledsen 1

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in