Jump to content

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS


Gof
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
2017-08-18 at 17:59, Flaskan skrev:

Har tappat alla mina CS:GO-polare till detta spelet. :(

Mitt grafikkort och datorn i allmänhet är för kasst så kan inte spela PUBG utan skitmycket lagg så kan inte vara med och panga heller.

Får bli att dominera när jag skaffar ny dator. -_-

Köpte faktiskt spelet och drog hem det trots att allt i min burk är under Minimum-rekommendationen för grafiken men det funkar ändå att spela!

Det är i början av gamesen när man hoppar fallskärm som det laggar som fan och när jag väl landat händer det väldigt ofta att jag inte kan röra mig på 10-45 sekunder beroende på hur fort allt renderar. Efter det brukar det dock rulla på hyfsat felfritt, även om FPS:en inte är optimal.

Har lyckats vinna en solo, dock third-person så känns inte så fräsigt. Nu mera spelar jag bara first person solo, duo och squads. Har inte lyckats vinna någon än men igår och idag har jag kört kanske 10 games och kom topp 10 i 8 stycken av dem.

Väldigt kul spel som det är lätt att försvinna in i och tappa bort tiden helt av!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

4 timmar sedan, Gof skrev:

Nu finns det stats till FPP! Och lite nya städer i nordöst, ett nytt vapen, och annat kul. Hur gillar ni patchen?

 

Sneaky 100% winrate på NA. Kappa.

tolhGea.jpg

Är det ute på riktigt nu eller, och inte bara testserver?

Jag tycker det är löjligt att de har testserver till ett pre-relase spel... Test på testet. Jag gillar verkligen idén med det här spelet men fan vilket krabbigt utförande det är, buggigt, icke-responsivt och fult. Ändå kan man inte sluta spela. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Har ny dator nu som klarar PUBG på high/ultra med 100+ fps konstant så nu jävlar går det att panga.

Lyckades vinna 3 stycken i rad i Solo FPP förut.

kRg2mg5.png

Är rankad 171 på Solo FPP leaderboarden just nu, dock tidigt in på säsongen.

ZgvzCzP.jpg

Redigerad av Flaskan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...