Jump to content

Vilka spel kickar du ass i?


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Vilka spel är du kung på?

Jag har alltid Worms Armageddon installerat på mina burkar och det passar väldigt bra att ta mikropauser i. Så småningom har jag blivit rätt bra i det och klarar Utmaning på Liv och Död med ett snitt på K/D 7.0 till 11.0. Nu är det visserligen mot datorn och det är inte alltid jag når dessa siffror, men det går ut på att gradvis gå från 8 egna worms till bara 2, mot ett par fiender till 15 som ökar i AI-nivå från ett till fem. Från början skjuter de inte sällan sig själva, men så småningom kan de sätta en fyrasekundersgranat tvärs över halva banan så att den exploderar precis i fejat på dig.

Jag spelar inte så mycket multiplayer i allmänhet, men jag var en rackare på flyg och helikopter i Battlefield 3 också när det begav sig. Statsen kanske inte säger alltför mycket om man inte bläddrar runt, och det var ju inte varje gång som en utslagning av t.ex. en Tank gav några kills. Mestadels var det bara strategiskt viktigt att ha ihjäl anfallande fordon; om det sedan gav en kill eller inte var mig inte så viktigt. Statsen säger 3,375 förstörda fordon (de flesta i flyg, en del i tanks (ca 300), färre som soldat (ca 300 kills, okänt destroyed)) men bara 2,466 kills över samtliga flygtyper. Hursomhelst, jag kunde flyga bra. Tyckte jag iallafall :mf_doof:

Shoot!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag säger då det, utmana mig inte i finns i sjön.

Skämt åsido så kan jag nog inte säga att jag är märkvärdigt duktig på något spel. Jag är en allätare som föredrar att spela single player i min egna takt, så jag brukar sällan nöta ett spel tills jag kan någon aspekt av det utantill. Halo 3 multiplayer var jag ganska hejig på back in the day, men det var nog det senaste som jag spelade seriöst online förutom det jag spelat av GTA V med kamraterna från sajten!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...