Jump to content

GOD JUL ÖNSKAR GTASAJTENS MODCREW!


StellHell
 Share

Recommended Posts

icon12_1182340_0.gifGOD JUL ÖNSKAR GTASAJTENS MODCREW! icon12_1182340_0.gif

Nytt år, ny jul-tråd. Jaha, 2015.. Vad har hänt detta året? Ny design och uppdatering av forumet, hiss eller dlss? Jag gillar iallafall uppdateringen mycket, känns som det verkligen behövdes. Annars har väl 2015, likt 2014 varit väldigt tyst och lugnt på forumet. Allmänt terror och flykting gnabb, annars inga större diskussionsämnen. Känns som att trådarna som postas i mest frekvent är våra fest-trådar numera.

På det mer privata planet så gick ju som sagt sambons farfar bort strax efter jul förra året, så 2015 påbörjades med en begravning, vilket aldrig är roligt. Det medförde dessutom nya julfiranden med start i år. Min svärfar tog hans fars bortgång hårt och har sagt hela året att han inte kommer fira jul hos sin mor längre, så vi har lyckats övertala honom om att vi ska börja fira jul hemma hos honom istället. Nu när man dessutom är tvåbarnsförälder så känns det mer och mer som julen enbart firas för barnens skull numera. Sitter här med noll julkänsla och kommer antagligen inte ha någon när jag vaknar imorgonbitti heller. Men sånt är livet, så länge mina döttrar är glada är jag glad.

Med det sagt så önskar jag er alla en god jul, ett gott nytt år och en god fortsättning så får vi se vad 2016 kommer bjuda på!

(gamla trådar) 20042005200620072008200920102011201220132014

 

Redigerad av StellHell
  • Gilla 9
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

God jul allesammans! Jag har haft många väldigt lugna jular men nu börjar de gradvis bli mer intensiva igen när mina syskon börjat yngla av mig och deras svärföräldrar kommer på besök mm. Den här julaftonen har jag förövrigt också blivit tvingad att vara jultomte för första gången i mitt liv. Jag ser inte fram emot det, inte alls. Men lite får man offra sig!

Jag har haft ett väldigt bra år överlag, tycker jag. Många roliga upplevelser och framgångar och det går bra med jobbet. Hoppas ni alla får ett fint slut på året <3

  • Gilla 7
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klä granen ✓
Ät gröt ✓
Gå in på GTAsajten och önska god jul ✓

2015 har varit kaotiskt för min del med många ups and downs. Jag önskar att jag var mer närvarande på forumet men jobb, kvinnfolk och en del andra engagemang stjäl uppmärksamheten. Anyways, jag är glad att GTAsajten finns kvar.

GOD JUL

  • Gilla 8
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...