Jump to content

Välkomna till GTAsajtens Forum 2015!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Är det bara för mig som det inte går att markera ett forum som läst genom att trycka på ikonen bredvid forumnamnet när man står i forumindex? Ikonen försvinner men man hinner se alt-texten "Markera forumet som läst" en snabbis.

Kör Chrome på Windows 10, var dock så på Windows 8.1 också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara för mig som det inte går att markera ett forum som läst genom att trycka på ikonen bredvid forumnamnet när man står i forumindex? Ikonen försvinner men man hinner se alt-texten "Markera forumet som läst" en snabbis.

Kör Chrome på Windows 10, var dock så på Windows 8.1 också.

Nej det är samma för mig med.

Funkade finfint här. Firefox 41 @ OSX.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara för mig som det inte går att markera ett forum som läst genom att trycka på ikonen bredvid forumnamnet när man står i forumindex? Ikonen försvinner men man hinner se alt-texten "Markera forumet som läst" en snabbis.

Kör Chrome på Windows 10, var dock så på Windows 8.1 också.

Nej det är samma för mig med.

Kan ni testa igen? Jag har jobbat en del med forumikonerna under kvällen och det kanske fungerar bättre nu? Jag lyckas inte återskapa det i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hoppas jag inte, har du något exempel?

Alltså ingen aning om det är något fel just från nuvarande uppdateringar, det kan ju vara gamla forumuppdateringar som spökar också. Det här är ju riktigt gamla trådar så det drabbar väl egentligen inte oss nu 2015. :) 

Men till exempel:

http://www.gtasajten.com/topic/44054-bästa-film/

Ledsen smilie efter fråga om "Jo tänkte kolla med er vilken som är den allra bästa Filmen genom tiderna" ?

http://www.gtasajten.com/topic/40181-simpsons-ett-slut-på-serien-är-inte-nära/

Smilien utbytt till wacko istället för wub i quote i andra posten? Och om inte sista posten var väldigt sarkastisk så känns inte mellow-smilien helt klockren efter "Den är så bra"

Varför en unsure-smilie när alla tackar gizmo91?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ni testa igen? Jag har jobbat en del med forumikonerna under kvällen och det kanske fungerar bättre nu? Jag lyckas inte återskapa det i alla fall.

Felet kvarstår hos mig med, jag nämnde det inte förut men jag kör också med Chrome. Det är säkert den webbläsaren som spökar nu igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Felet kvarstår hos mig. Provade att rensa cookies och övrig historik också.

Felet kvarstår hos mig med, jag nämnde det inte förut men jag kör också med Chrome. Det är säkert den webbläsaren som spökar nu igen.

Jag kör också Chrome. Forumikonen fungerar bra i både Windows 8 och Windows 10 för mig. Skumt...

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...