Jump to content

Fallout 4


xstreem
 Share

Recommended Posts

Fallout-serien behöver inte bra grafik för att producera bra spelupplevelser.

Mig hade det gjort detsamma ifall grafiken var identisk med Fallout 3 och NV (vilket den i stora drag ser ut att vara, lol).

Håller egentligen med, men med tanke på hur andra spel ser ut idag hade man kanske väntat sig lite mer..

Hur som helst blir det nog fett, spelade nyligen igenom FO3 på riktigt för första gången. Tokmys!!!!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Karaktären pratade? :o

Reagerade också på detta! Hoppas att huvudkaraktären får en något mer avancerad personlighet denna gången. Även om det är mycket upp till en själv vad man gör med karaktären tycker jag att det vore lite roligare om den faktiskt kunde tala.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fallout-serien behöver inte bra grafik för att producera bra spelupplevelser.

Håller egentligen med, men med tanke på hur andra spel ser ut idag hade man kanske väntat sig lite mer..

Exakt! Självfallet spelar grafiken viss roll. Jag menar, de kunde ju gjort ett förbaskat bra FO4 och även uppdaterat motorn lite? Det ena behöver inte utesluta det andra.

Redigerad av Jazz
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Reagerade också på detta! Hoppas att huvudkaraktären får en något mer avancerad personlighet denna gången. Även om det är mycket upp till en själv vad man gör med karaktären tycker jag att det vore lite roligare om den faktiskt kunde tala.

Då får man hoppas att det finns ett antal olika röster åt karaktären som man får välja när man gör sin egen. Kvinnliga/Manliga! Hade varit en nice ny sak till Fallout med lite dialoger från huvudkaraktären!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart man än vänder sig om Fallout 4 så är det bara folk som klagar på grafiken....

.... alltså grafik i all ära, men gameplay plz?

Visst, i avvägningen gameplay/grafik hade jag gärna valt lite mer gameplay än bättre grafik, men nu när det ändå har gått så lång tid sedan Fallout 3 hade jag gärna sett lite fräschare grafik, det känns som att det ändå finns utrymme för det nu utan att riktigt behöva kompromissa med spelupplevelsen, som Jazz säger. Fräsch grafik bidrar ju ändå till en fräsch spelupplevelse.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...