Jump to content

Vad ska du göra i sommar?


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

  • 1 year later...
2015-06-03 at 08:46, Henkibojj skrev:

Tjing!

 

Eftersom forumet går i en rejäl svacka just nu tänkte jag fråga vad folk har för sig. Det är ganska vanligt att sommaren är en väldigt stillsam period för forumets server, så då kan vi lika gärna dela med oss av vad som händer utanför IPB-ramarna de närmaste två månaderna.

 

Jag själv åker på dubbelturné med min studentorkester, denna gång för sjunde gången. Därefter sticker jag direkt med KTH:s studentorkester ned till Stuttgart. Vad som händer efter det är oklart, men det blir nog en hel del öl och grillat en dag i veckan. Jobb har inte löst sig särskilt bra men det ska nog gå att deltidsjobba på mitt bygge och ta a-kassa resten av tiden. I höst räknar jag med att kunna hitta ett riktigt jobb där jag äntligen kan bära skjorta till jobbet :)

 

Vi får se hur mycket sol och bad det blir för min del. Jag spelar gärna GTA Online på PC eller PS3 med folk, så ni kan adda mig (samma nick) så kör vi lite stötar ihop eller bara larvar runt :)

 

Vad händer hos er? :)

spelar du gta på ps3 nåt?

Jag är ny och vill spela med någon.

Heter snappydappy6 på playstation network och snappydappy på rockstar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1 timme sedan, Guest Snappy skrev:

spelar du gta på ps3 nåt?

Jag är ny och vill spela med någon.

Heter snappydappy6 på playstation network och snappydappy på rockstar

Väldigt, väldigt sällan nuförtiden, men jag har faktiskt kvar en trofé (eller två, fast de kommer låsas upp samtidigt) tills jag har platinum. Har du lust att hjälpa mig till segern i ett bilrally med mikrofon så spelar jag gärna! :) En platinum efter tre år är inte fy skam.

Borde kanske spela klart den där sista grejen på Red Dead Redemption också innan multiplayer försvinner, så jag får min platinum där också. Den har jag struntat i sedan augusti 2011... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...