Jump to content

Heist-crews


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Jomenvisst, jag skulle behöva lite klirr i kassan. Lägg till RullstolsRoffe på Social Club!

 

GTASajten har ett crew som du kan joina. Tror att Henkiponken är admin.

Va? Ja, just fan. Det är visserligen Viktorkrysset som är skapare och superadmin, men visst har jag adminrättigheter :) Nån som vill spela ikväll, kanske? @Xersize, @xstreem?

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va? Ja, just fan. Det är visserligen Viktorkrysset som är skapare och superadmin, men visst har jag adminrättigheter :) Nån som vill spela ikväll, kanske? @Xersize, @xstreem?

Jag återkommer om det, jag måste kolla upp om jag kan eller inte. Annars märker du nog om jag loggar in!

Relaterad fråga: hur funkar det med headset i spelet? Funkar det bra, eller rekommenderas typ Skype/TS eller något annat om man ska spela flera?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag återkommer om det, jag måste kolla upp om jag kan eller inte. Annars märker du nog om jag loggar in!
Relaterad fråga: hur funkar det med headset i spelet? Funkar det bra, eller rekommenderas typ Skype/TS eller något annat om man ska spela flera?

Förutom att vissa cutscenes gör att du inte längre kan använda headset så funkar det bra på PC. Jag skulle dock hellre använda externt program när man hoppar in och ut ur menyer, etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...