Jump to content

Google Earth Pro släpps gratis


Vice.
 Share

Recommended Posts

När du vaknade upp i morse, hittade det här och tänkte: " Vet inte i vilken tråd jag ska lägga detta och jag vet inte vad det är. Men det är gratis! =D", så borde du inte ha bemödat dig att starta en TRÅD om fanskapet. Och om du väl skapar en ny tråd, döp den för bövelen till GOOGLE EARTH PRO ÄR NU GRATIS eller dylikt.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du vaknade upp i morse, hittade det här och tänkte: " Vet inte i vilken tråd jag ska lägga detta och jag vet inte vad det är. Men det är gratis! =D", så borde du inte ha bemödat dig att starta en TRÅD om fanskapet. Och om du väl skapar en ny tråd, döp den för bövelen till GOOGLE EARTH PRO ÄR NU GRATIS eller dylikt.

Varför det? Är du administratör här eller?

-"Tack vice för att du återigen nosar upp gratis grejer till oss. Sist var det simcity och nu detta. Du är toppen. ❤️❤️ Tack"

-"oj! En tråd men felaktigt namn! Det fixar jag eftersom jag är administratör.

Sådär rätt namn och i rätt forum."

Så gör man... :)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, Vice.

Först och främst, tack för att du delar med dig av detta tips. Det är välkommet och vi uppskattar det mycket! Google Earth är ett toppenprogram och att de nu lägger upp sina Pro-tjänster gratis kommer säkert vara till nytta för många av oss. Tack!

För det andra.

Det var då fan vad det var svårt med trådar för dig, Vice. Kan du inte göra som en vettig människa och skriva en ny tråd med just vad tråden handlar om i titeln? Vad får dig att tro att vi vill ha ett forum med trådtitlar som "hej jag vet inte vart dehär ska :D:D", "KOLLA", "cool grej" eller "gratis proggramm lol"? Senast vi hade såna farsoter här var omkring San Andreas-släppet 2004 och då kastade Jocken ut folk till höger och vänster. Tänk dig lite för, vafan. Och varför ska du alltid vara spydig och säga saker som "Varför det? Är du administratör här eller"? Varför tror du att folk "hoppar på dig" i tid och otid - kan det möjligen ha att göra med din attityd redan från första början? Sköt dig som en vettig människa så ska du nog se att folk blir vänligare mot dig.

"Vet inte i vilken tråd jag ska lägga detta och jag vet inte vad det är. Men det är gratis! =D "... herregud.

Tack för tipset.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, Vice.

Först och främst, tack för att du delar med dig av detta tips. Det är välkommet och vi uppskattar det mycket! Google Earth är ett toppenprogram och att de nu lägger upp sina Pro-tjänster gratis kommer säkert vara till nytta för många av oss. Tack!

För det andra.

Det var då fan vad det var svårt med trådar för dig, Vice. Kan du inte göra som en vettig människa och skriva en ny tråd med just vad tråden handlar om i titeln? Vad får dig att tro att vi vill ha ett forum med trådtitlar som "hej jag vet inte vart dehär ska :D:D", "KOLLA", "cool grej" eller "gratis proggramm lol"? Senast vi hade såna farsoter här var omkring San Andreas-släppet 2004 och då kastade Jocken ut folk till höger och vänster. Tänk dig lite för, vafan. Och varför ska du alltid vara spydig och säga saker som "Varför det? Är du administratör här eller"? Varför tror du att folk "hoppar på dig" i tid och otid - kan det möjligen ha att göra med din attityd redan från första början? Sköt dig som en vettig människa så ska du nog se att folk blir vänligare mot dig.

"Vet inte i vilken tråd jag ska lägga detta och jag vet inte vad det är. Men det är gratis! =D "... herregud.

Tack för tipset.

hej Henki! Det var så lite så.

För att kortfattat sammanställa dina frågor:

Vanligtvis har jag bra topic namn.

Visste att det var nått google kart program, men efter som jag i morse led av huvudvärken från hell, samtidigt näsan släppte exkrementer över hela tangentbordet var jag inte i skicka för att granska det närmare. Gratis + nått från google = troligtvis bra = Tipsa vidare så snabbt som möjligt.

Angående min spydiga kommentar till Okker är för att han svarade mig ytterst spydigt och oförskämt. Hade han lite vänligt påpekat det han störde sig hade svaret från mig blivit helt annorlunda. "Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad" är ett bra och passande uttryck här.

Tack för hjälpen med att ändra namnet på tråden.

Mvh vice

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför det? Är du administratör här eller?

-"Tack vice för att du återigen nosar upp gratis grejer till oss. Sist var det simcity och nu detta. Du är toppen. ❤️❤️ Tack"

-"oj! En tråd men felaktigt namn! Det fixar jag eftersom jag är administratör.

Sådär rätt namn och i rätt forum."

Så gör man... :)

Eller så skriver du ett bra trådnamn från första början. Så gör man. Och anledningen till varför jag är spydig mot dig är eftersom du uppenbarligen förtjänar det. Du har varit nära att bli permbannad, kanske dags att sluta bete forumet som en jäkla slaskhink? Jag är spydig mot dig med förhoppningen att du ska ta ansvar för hur du beter dig. Vilket du uppenbarligen inte gör, när du lämnar ansvar till moderatorer. Att veta hur rubriksättning fungerar känns som rätt grundläggande kunskap, och när det hela är bagatellartat gör det mig bara mer irriterad: hur kan du vara så jäkla mån om din position här på forumet som en "snäll och hjälpsam typ" när du vid upprepade tillfällen visar att du inte bryr dig ett skit? Och när andra påpekar att du gör fel så blir du än mer ettrig och ignorant. Jag har inte varit den bästa på att följa regler i mina dar, men en jäkla RUBRIKSÄTTNING..! Gosh...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste att det var nått google kart program, men efter som jag i morse led av huvudvärken från hell, samtidigt näsan släppte exkrementer över hela tangentbordet var jag inte i skicka för att granska det närmare. Gratis + nått från google = troligtvis bra = Tipsa vidare så snabbt som möjligt.

Är det så pass illa är det inte bättre att gå och lägga sig, ta en huvudvärks tablett eller något liknande istället för att sitta vid datorn och försöka vara först på ett forum med en ny sak? Jag tror ingen här på GTAsajten tycker du är bättre/coolare bara för du är först med en sak, den tiden är förbi hoppas jag åtminstonde. Tror folk blir mycket mera irriterad när du skriver en dålig tråd titel för att du enbart försöker vara först med en ny sak.

Och google earth kommer vara gratis i resten utav tiden så det är ju inget tidsbegränsant heller.

Tack i vilket fall som helst.

Redigerad av iweX
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för tipset.

Så lite så m8 =)

Eller så skriver du ett bra trådnamn från första början. Så gör man. Och anledningen till varför jag är spydig mot dig är eftersom du uppenbarligen förtjänar det. Du har varit nära att bli permbannad, kanske dags att sluta bete forumet som en jäkla slaskhink? Jag är spydig mot dig med förhoppningen att du ska ta ansvar för hur du beter dig. Vilket du uppenbarligen inte gör, när du lämnar ansvar till moderatorer. Att veta hur rubriksättning fungerar känns som rätt grundläggande kunskap, och när det hela är bagatellartat gör det mig bara mer irriterad: hur kan du vara så jäkla mån om din position här på forumet som en "snäll och hjälpsam typ" när du vid upprepade tillfällen visar att du inte bryr dig ett skit? Och när andra påpekar att du gör fel så blir du än mer ettrig och ignorant. Jag har inte varit den bästa på att följa regler i mina dar, men en jäkla RUBRIKSÄTTNING..! Gosh...

Ah, så du är typ som min nya pappa och fadersgestalt som är här för att uppfostra mig? Sluta böla, var trevlig mot mig, så bemöter jag dig på samma vis. =)

Är det så pass illa är det inte bättre att gå och lägga sig, ta en huvudvärks tablett eller något liknande istället för att sitta vid datorn och försöka vara först på ett forum med en ny sak? Jag tror ingen här på GTAsajten tycker du är bättre/coolare bara för du är först med en sak, den tiden är förbi hoppas jag åtminstonde. Tror folk blir mycket mera irriterad när du skriver en dålig tråd titel för att du enbart försöker vara först med en ny sak.

Och google earth kommer vara gratis i resten utav tiden så det är ju inget tidsbegränsant heller.

Tack i vilket fall som helst.

Du ser hur jag offrar mig för er. Trotts stort fysiskt lidande använder jag mig av mina sista krafter för att tipsa er om detta.

...Och sen är det ju så klart ett stort plus att folk här tycker jag är bättre/coolare när jag är först med en ny länk. men det är bara en bieffekt.

Det var så lite så. Hoppas det kommer till användning. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, så du är typ som min nya pappa och fadersgestalt som är här för att uppfostra mig? Sluta böla, var trevlig mot mig, så bemöter jag dig på samma vis. =)

Ah, så jag är typ som din nya pappa och fadersgestalt som är här för att uppfostra dig. Sluta vara ett ignorant as på forumet, så slutar jag dra uppmärksamhet till att du är ett ignorant as på forumet.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ser hur jag offrar mig för er. Trotts stort fysiskt lidande använder jag mig av mina sista krafter för att tipsa er om detta.

...Och sen är det ju så klart ett stort plus att folk här tycker jag är bättre/coolare när jag är först med en ny länk. men det är bara en bieffekt.

Det var så lite så. Hoppas det kommer till användning. =)

Alltså, det är ditt val att göra det och folk uppskattar det säkert MEN jag tror folk skulle uppskatta dina trådar mycket mera om du faktiskt tänker dig för dels vart du postar dom och om du gör en riktig trådtitel. Det spelar ingen roll om du postar det en timme innan Okka eller inte, jag tror faktisk folk uppskattar mycket mera om okka postar det en timme senare med en BRA trådtitel och i rätt underforum än att du försöker offra dig för oss. Och ärligt - jag tror inte någon tycker du är coolare eller bättre för du är först med en ny länk, snarare blir jag bara irriterad när du gör en dålig tråd bara för att vara först.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska vi vara lite sakliga här så var faktiskt okka den som först tog ton, men det var ju av en alldeles för välbekant anledning så det är frågan vem som är mest skyldig här egentligen.

Det är jag fullt medveten om, och det var inte min mening att förflytta fokus från ämnet till att få tråden att (än en gång) handla om Vice.

Men faktum kvarstår: det är arrogant att göra en jäkla blaha-tråd och förvänta sig att moderatorer ska "ordna upp saken", framför allt i ljuset av att han har bränt majoriteten av de broar som håller honom kvar vid GTAsajten.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att ni tycker det var ett bra tips.

Orkar inte fortsätta tjafsa med okker, mer nu. Har man föräldrar som är syskon så är det inte konstigt att man är bitter. Så jag borde ha mer förståelse. Okker, jag finns här om du vill ha en kram och en liten puss på näsan. =) :)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att ni tycker det var ett bra tips.

Orkar inte fortsätta tjafsa med okker, mer nu. Har man föräldrar som är syskon så är det inte konstigt att man är bitter. Så jag borde ha mer förståelse. Okker, jag finns här om du vill ha en kram och en liten puss på näsan. =) :)

Herregud, skärp dig.

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte om folk bestämmer sig för att diskutera Google Earth/Maps/Pro istället, vilket vore det vettigaste.

Jag kan föregå med gott exempel och säga att åtminstone Google Maps har varit ovärderligt för mig när jag gjorde mitt examensarbete 2011-2012 och när jag var reseledare 2013. Det var också väldigt användbart när jag skulle på resa med familjen 2014 på andra sidan jordklotet. Helst skulle jag vilja ha en internetgenväg på startskärmen för Windows 8.1 som leder till Maps, men så långt har jag inte kommit än. Jag läser nu en kurs i GIS för att äntligen ta ut min examen. Förhoppningsvis kommer jag ha nytta av både kursen och programmet när jag väl ska börja arbeta.

Vad har ni (haft) för användning av Google Earth/Maps?

(EDIT: Hint, Vice., på hur man kan och bör skriva när man startar en tråd, istället för att kasta ut en länk bara för att vara först.)

Redigerad av Henkibojj
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...