Jump to content

Vilket parti hejjar du på?


Humbug
 Share

Vilket parti hejjar du på?  

40 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Håller med Arvid.

Jag håller inte på något parti och jag bryr mig inte så mycket heller men jag tycker högerpartierna har de vettigaste idéerna.

Socialdemokraterna och Vänstern bygger bara på bidrag, tillfälliga lösningar och krånglig byrokrati så de skulle jag aldrig kunna rösta på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med Arvid.

Jag håller inte på något parti och jag bryr mig inte så mycket heller men jag tycker högerpartierna har de vettigaste idéerna.

Socialdemokraterna och Vänstern bygger bara på bidrag, tillfälliga lösningar och krånglig byrokrati så de skulle jag aldrig kunna rösta på.

om man inte ska starta eget så e ju högern helt onödig??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om man inte ska starta eget så e ju högern helt onödig??

Kanske det men jag stör mig på alla bidrag här och där. En person som är arbetslös får tex 80% (upp till 12 000) av den lön som en som jobbar. Det tycker jag är helt fel, det är ju som att ta semester och ändå få sin lön (förutom 20%).

Sen blir jag riktigt sur på svenska statens "dubbelskattning". Jag har nyligen tjänat in 1000 kr i webshopen men när det är utbetalning kommer staten och snor 50%! Staten som inte har gjort något för att förtjäna pengarna tar alltså hälften (500 kr) och lägger det i egen ficka!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker också skatten är bra som den är.

Dubbelskattning är dock en annan sak och borde helt avskaffas.

Staten tar från den fattiga GTAsajten och ger till andra som har bättre ekonomi ;)

Det skulle finnas kulturbidrag (eller nått) till webbplatser, för jag kan lova att väldigt få går runt rent ekonomiskt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...