Jump to content

GTA ViIV


Joe Dirt
 Share

Recommended Posts

Har nyligen fått extremt mycket längtan efter GTA V till PC så jag började googla lite på hur det ser ut på den fronten. Jag lyckades ramla över denna mod som ser ut att kunna bli riktigt häftig!

Det de håller på med är att konvertera GTA V banan till GTA IV. Den är fortfarande i typ pre-alpha men finns för nedladdning. Ser ut att vara lite buggigt men det är på väg. Tror ni det blir något av detta?

Tråden hittar ni här men den är rätt rörig med mycket annat som diskuteras.

Här demonstrerar de en video på hur det ser ut just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det som är synd med såna här moddar är att dom sällan blir färdiga. Jag hoppas att det blir något utav det, men det borde bara vara en tidsfråga tills GTA V annonseras till PC och då blir det nog mer aktuellt att slänga IV i V-kartan tack vare alla vapen och fordon som finns i V.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det som är synd med såna här moddar är att dom sällan blir färdiga. Jag hoppas att det blir något utav det, men det borde bara vara en tidsfråga tills GTA V annonseras till PC och då blir det nog mer aktuellt att slänga IV i V-kartan tack vare alla vapen och fordon som finns i V.

Det ryktas mycket om att Rockstar kommer att annonsera spelet till PC nu under E3. Har aldrig skett tidigare men man kan ju alltid hoppas.

Precis som du säger är det otroligt tråkigt att alla som gör större moddar faktiskt lägger av när det blir som bäst. Har haft ett flertal moddar som faktiskt är grymma men när det blir som störst och flest vill ha dem så dör bara skaparna. Otroligt tråkigt.

Det som verkar mest spännande med denna mod är att den kommer vara byggd på CitizenIV. Som jag har förstått det är det en mod till GTA IV som gör det lite mer som GTA: Online. Grymt spännande och se vad som händer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...