Jump to content

Årets jobbigaste låt?


jo77
 Share

  

10 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Låtarna:

Eric Amarillo - Fuldans

Medina - Se på mig nu

Stallet - Dansa med höga knän

Fritjof & Pikanen - Här kommer vi

Sanna Nielsen - Undo

Kick - Kör bara kör

Valde ut dessa, finns säkert ett tiotal till som är nya, lägg upp de med vettja så fyller jag på röstningslistan! Rösta på låten ni tror kommer att slå som en sommarhit, ni behöver inte älska låten dvs.

Redigerad av jo77
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hörde en låt på radion som gick: "Don't wanna work, work, work, I wanna make money while I sleep."

Den tyckte jag var rätt kass.

Utav de låtar från pollen har jag bara hört Sanna Nielsens låt, och den har väl redan blivit en hit? Fast kanske mest bland lite äldre människor.

Bland ungdomarna kan jag tänka mig att Medinas låt slår, den hade många av de elementen som tidigare populära ungdomslåtar på senare år brukar ha. Den lät, med andra ord, precis som allt annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nope, alla låtar i den här tråden är relativt nya populära låtar. Så vitt jag vet så spelades ingen utav dem sommaren 2013.

Läs igen.

Kobbe: Det första jag kommer att tänka på är Get Lucky med Daft Punk och Wake Me Up med Avicii.

Här i Sverige hörde man även Miss Decibel en hel del.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läs igen.

Kobbe: Det första jag kommer att tänka på är Get Lucky med Daft Punk och Wake Me Up med Avicii.

Här i Sverige hörde man även Miss Decibel en hel del.

Jaha, jag trodde han undrade om någon utav utav låtarna spelades sommaren 2013!

--

Under 2013 var det väl ingen jätte jobbig sommarplåga utav vad jag minns iaf, men Miss Decibel blev man rätt less på..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läs igen.

Kobbe: Det första jag kommer att tänka på är Get Lucky med Daft Punk och Wake Me Up med Avicii.

Här i Sverige hörde man även Miss Decibel en hel del.

Miss Decibel spelades mycket här, samt Panetoz - Dansa, Pausa! Det var en riktig plåga det. När var det Amarillo släppte sin "Om sannaingen ska fram"??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu tycker jag iofs den här låten är asnajs, men jag kan tänka mig att rätt många kommer störa sig om det blir en sommarhit wink_684833_0.gif

6UhXgnS_tJo

Kom precis hit för att posta den här låten. Den blir definitivt en sommarplåga. En polare spelade den och jag tyckte den var fullkomligt vidrig. Två-tre spelningar senare och den satt etsad i huvudet på mig. Jepp, sommarplåga...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad vinner jag?

Blir nog en superstor hit i Japan och Usa, men i Sverige? Nja, ingen riktig sommarplåga enligt mig. I övrigt så är det ju en bra och välproducerad låt, kanske lite för välproddad för att vara en sommarplåga ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir nog en superstor hit i Japan och Usa, men i Sverige? Nja, ingen riktig sommarplåga enligt mig. I övrigt så är det ju en bra och välproducerad låt, kanske lite för välproddad för att vara en sommarplåga ;)

Så går det när man är trött och inte läser trådar ordentligt. Trodde du bara var ute efter årets jobbigaste låt, inte sommarplågor :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så går det när man är trött och inte läser trådar ordentligt. Trodde du bara var ute efter årets jobbigaste låt, inte sommarplågor :P

Haha det är lätt hänt! Och de går verkligen hand i hand, men leta upp någon svensk ny låt nu som du tror kommer bli en sommarplåga här ;) Det värsta är att jag börjar gilla vissa av låtarna jag postade här, Medinas är fan rätt härlig ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...