Jump to content

Starbound


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Nice! Blev nyss klar med installationen på macen, det knasade lite, ska sova nu men fixar det imorgon, antar att det inte är någon hets.

Edit: lol, måste ha min produktnyckel, pallar inte leta fram den här, fixar när jag kommer hem, snart så! :D

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Wow! Det är så mycket som jag inte har gjort i det här spelet än. Är det fortfarande en Alpha?

Aa, i princip, fast de kallar det för en Early Beta.

Den senaste patchen, som kom ut häromdan, var förmodligen sista gången de resettar characters och rymdskepp. Planeterna är de inte säkra om de kan rädda i framtida patchar, eftersom att de hittar på nya biomes och måste fiffla omkring med att integrera dem i universumet, så ifall du har ambitioner att bygga något storslaget på en planet är det nog säkrare att vänta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 10 months later...
  • 6 months later...

Spelat några timmar nu igen och spelet har faktiskt rätt mycket kött på benen nu, åtminstone i början av spelet vad jag vet. Finns numera quests man kan ta från NPC:s i små samhällen och diverse nya tillägg och ändringar. Lovande för en del timmars spel framöver!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelat några timmar nu igen och spelet har faktiskt rätt mycket kött på benen nu, åtminstone i början av spelet vad jag vet. Finns numera quests man kan ta från NPC:s i små samhällen och diverse nya tillägg och ändringar. Lovande för en del timmars spel framöver!

Vad går ett typiskt quest ut på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad går ett typiskt quest ut på?

De jag har hittat än så länge är typ "kan du åka till en skogsplanet och fånga småkryp med en här håven?" eller "jag kan lära dig att crafta X själv om du hämtar Y åt mig". Vet inte vad som finns i spelets senare stadier, men detta adderar åtminstone lite mer syfte till spelet! :)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...