Jump to content

Festivaler 2014


Kiedis
 Share

Recommended Posts

Popaganda släppte hela sin line-up idag.

Veronica Maggio

Lily Allen(UK)

First Aid Kit

Icona Pop

London Grammar (UK)

Kelis (US)

Yelle (FR)

AlunaGeorge (UK)

The Pains of Being Pure at Heart (US)

Kindness (UK)

Twin Shadow (US)

NONONO

Say Lou Lou

Hurula

Zhala

Vit Päls

Nicole Sabouné

Little Jinder

Den här festivalen har vekligen gått till ett "varannat år" festival, förra året var hur bra som helst, i år känns det som ett jahaja, precis som för två år sen.

Maggio ska avsluta hela festivalen, kan tänka mig att Lily Allen avslutar fredagen, dom har bokat bättre avslutningsakter, kul med The Pains of Being Pure at Heart, Twin Shadow och Zhala.

Blir nog ändå ett besök, årets sista festival, läget och den billiga biljettpengen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Åh, Loretnz.. Han hade jag velat sett i år.

Angående festivaler - vilka var ni på i år? Jag var på Bråvalla, Storsjöyran & Linköpings stadsfestival.

Jag var egentligen lite för full på spelningen men det var, som sagt, sjuuukt bra. Såg Lorentz & Sakarias tre gånger förra året men det här toppade. Sakarias gästade för övrigt på WoW.

Jag har varit på Roskilde och Way Out West och i november ska jag på Iceland Airwaves. Kan inte tänka mig något bättre än ett par dagars festival på olika klubbar i Reykjavik kombinerat med schysst boende, Airbnb är överfullt med asfina lägenheter till helt okej priser. Ska bara tvinga med mig ett par vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...