Jump to content

LEK: Tjugo frågor.


mr_tobbe
 Share

Recommended Posts

Är denna karaktär fjäderklädd?

Nej.

Är det en karaktär skapad av Disney eller en av hans anställda?

Bra fråga! :) Nej.

21/22, sista frågan nu. Bara för att jag är så snäll får ni därefter tre direkta gissningar på karaktär, sen säger jag svaret :)

EDIT: Kebab, jag visste inte om det var en fråga. Svaret är iaf nej, och ingen annan Disney heller, eller annan typ av anka.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:lol:

Förklara dig du som är så jävla bright...

Nu blir jag väldigt nyfiken. Vart ville du komma med denna fråga? Nej, det är inte South Park, vilka fler serier kan du få fram?

:(

Det jag ville ha fram är att ett antal animerade serier visas och visades på MTV.

Tex Bevis and buthead eller vad de heter.

Vad gnäller ni på mina frågor. Inte sämre än någon annans här...

Och jag frågade inte om det var south park, (har den ens gått på mtv?) utan om serien hade visats på MTV?

Nå?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förklara dig du som är så jävla bright...

Svarade för att du slösade den sista frågan på att inte gissa på en karaktär. Men såg nu att vi fick tre karaktärsgissningar utöver det, sorry. ^_^

Tycker förresten också att gnället mot dina frågor är ganska obefogat, 20 frågor är ju inte direkt en lagsport så man får ju gissa på vad man vill... :P

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snurre fucking Sprätt?

Nu börjar vi tänka utanför TV6- och Disneylådan! :)

Men nej.

Karaktärsgissning 1/3.

Det jag ville ha fram är att ett antal animerade serier visas och visades på MTV.

Tex Bevis and buthead eller vad de heter.

Vad gnäller ni på mina frågor. Inte sämre än någon annans här...

Och jag frågade inte om det var south park, (har den ens gått på mtv?) utan om serien hade visats på MTV?

Nå?

Aha, jag ber om ursäkt. Det gnälls onödigt hårt här, märker jag, och jag är väl inte oskyldig heller. Jag tänkte inte på att Beavis and Butthead sänts där, jag trodde South Park var det enda de haft.

Då var det en legitim fråga och därmed också den sista.

Nej, den har inte sänts på MTV. :)

Sammanfattning:

Spoiler
Är det en fiktiv karaktär?

Är det en man?

Är han/hon ifrån USA?

Ja.

Ja.

Ja.

Är det en spelkaraktär?

Nej.

Förekommer i en tv-serie?

Ja.

Skapades karaktären på 2000-talet?

Nej.

Är han huvudkaraktären i serien?

Ja, det måste det väl klassas som, trots att han inte de facto är huvudpersonen, eftersom vi för det allra mesta får följa andras händelser.

Serien som karaktären är med i, är den animerad (South Park, Family Guy, Simpsons osv)?

Ja.

Är han svart?

Nej.

Ser han ut att vara äldre än 25?

Nej.

Bart Simpson?

Nej.

Arbetar personen?

Nej. (Alternativt jo, han försöker väl, men får inget bra resultat. Men strunt i det.)

Utspelare sig tv-serien i USA?

Ja.

Är han med i The Simpsons?

Nej.

Är karaktären skapad utav Seth MacFarlane?

Nej.

Skapad av Matt Groening?

Nej.

Är det en människa?

Nej.

Är det bender från den där rymdserien?

Nej.

Kalle fucking Anka

Nej.

Är denna karaktär fjäderklädd?

Nej.

Är det en karaktär skapad av Disney eller en av hans anställda?

Nej.

Har serien visats på MTV?

Nej.

Snurre fucking Sprätt?

Nej.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker bara det är tråkigt att han slösar bort frågor (I min mening) när vi redan har fått fram att det inte är den/det han gisssade på. Visst är det ingen lagsport, men ändå.

Patrik i svampbob gissar jag på?

Till exempel hade vi kunnat fråga "Har serien visat på Nickelodean?" som är en mycket bredare fråga..

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till exempel hade vi kunnat fråga "Har serien visat på Nickelodean?" som är en mycket bredare fråga..

Ja, och det är sjukt bra fråga för då har du med en fråga minimerat det ett ett antal serier som går på den kanalen. Så kanalfråfan kan du räkna med kommer fler gånger.

Om svaret hade varit Ja den gick på MTV hur många serier har gått där, 3-4 st kanske? Påstår du seriöst att frågan är dålig???

För övrigt är de 20 frågorna mer än slut. Så ska det bli det minsta kul så borde vi få svaret och Henki utse någon ny som får hatten eftersom ingen klarade det!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att vi ska vara mindre snorkiga när vi pekar ut s.k "dåliga" frågor hädanefter. Blir så dålig stämning, det är ju trots allt bara en lek.

Jag tycker vi inte skall vara snorkiga över huvud taget.

Det finns inga dåliga frågor, bara dåliga kläder eller vad man brukar säga...

Vem får Hatten Henki??? :shifty::D:naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nåväl.

Svaret äääääääääär...

Spoiler

Snobben!!!

snoopy-13_1254463_0.jpg

Här skrivandes ett av sina många refuserade manuskript, därav att han "jobbar men inte lyckas".

Svårt också att säga om han är huvudpersonen eftersom vi mestadels följer Kalleponken :)

Mja, titelkaraktär och huvudkaraktär är inte synonyma. Särskilt inte när den svenska titeln skiljer sig från originalet (Peanuts). Men men. Ingen hade tagit det ändå.

Förrestne hör det ju lite till att någon, på det här stället Vice., ställer dåliga frågor så andra surnar till.

Vem har hatten?

Redigerad av Frusciante
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...